595 läst · 33 svar
595 läst
33 svar
Quiz: Vad kan du om garage?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 134 inlägg
Quiz: Vad kan du om garage? https://www.byggahus.se/quiz/389-vad-kan-du-om-garage
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer (87%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Ha ha 😆
Ha ha 😆
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 348 andra personer (73%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Medlem
· Västra Götaland
· 4 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 476 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
vcx
Byggnovis
· Göteborg och Bohus län
· 329 inlägg
vcx
Byggnovis
- Göteborg och Bohus län
- 329 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 472 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Lutning i mm var något nytt. Borde det inte vara promille i så fall...
Lutning i mm var något nytt. Borde det inte vara promille i så fall...
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 242 andra personer (46%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 065 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"