Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer (87%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

• Älska
whak
  • Laddar…
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (2%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Ha ha 😆

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer (27%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

K
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 348 andra personer (73%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 476 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

vcx
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 472 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Lutning i mm var något nytt. Borde det inte vara promille i så fall...

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 44 andra personer (8%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Q
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 242 andra personer (46%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 681 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 736 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 940 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.