bigsnucke skrev:
Du missade inget... Ett riktigt lågt "inlägg", numera raderat. Sover du aldrig?, tycker du svarar på frågor här 24/7 ! (Det får du gärna fortsätta med, håller precis på med lite badrumsjobb som har krävt lite sneglande på div. inlägg om JAFO-brunnar m.m....)
Misstänkte det med tyvärr...

Hehe...
Jag har ju precis sovit ett par timmar och vaknade nyss...:wow:
Nu lär jag sitta vaken några timmar och sen sover jag kanske en stund till.
Tyvärr har jag lite problem med rytmen... :(
Beror väl på att man oftast är uppe och iväg för att jobba tidigt och sen kommer man hem på kvällen och när man sätter sig i soffan vid 20-tiden så slocknar man ganska omgående.
Problemet är bara att då sover man ju inte hela natten utan vaknar mitt i och då har jag svårt att somna om.

Lycka till med badrummet... d^_^b
 
T
Har du ingen familj Palle?
 
TOKE 1
Nä såå lågt var det inte, det var bara en ljudlös nyårsraket.:rolleyes:
 
T
TOKE 1 skrev:
Nä såå lågt var det inte, det var bara en ljudlös nyårsraket.:rolleyes:
Jaså, det var faktiskt sjukt lågt, lägre än alla Glocalnets erbjudanden tillsammans!

Palle: Det du missade var en massa könsord som TOKE 1 hade editerat in i Thomas59:s inlägg!

Väldigt konstigt att läsa på ett forum såsom byggahus.se..........
 
TOKE 1
Jag har villa,kärring två ungar 17 och 19 en av varje, sommarstuga och massa jävla jobb.
Sen tänker man "va fan skånepaul" sover du aldrig??För du har väl någon liknande sits?
Men jag är oxå här ofta.
Men lika hård som skånepaul blir man inte, kanske man var när jag jobbade i Norge
 
TOKE 1
tank77 skrev:
Jaså, det var faktiskt sjukt lågt, lägre än alla Glocalnets erbjudanden tillsammans!

Palle: Det du missade var en massa könsord som TOKE 1 hade editerat in i Thomas59:s inlägg!

Väldigt konstigt att läsa på ett forum såsom byggahus.se..........
Jasså det där. Nej det var ett manus till en nyårsrevy vi ska ha men hamnade lite fel :blushing:
Könsord är inte riktigt min sak. Jag håller på med konst:rolleyes:
 
Ok... orkar då inte citera allting men fösrtår att jag inte missade något nämnvärt då.

OCH jo... jag har familj...
Kärring och tre barn på 1½ - 12 - 13½...:blushing:

Jobbar alltid och är alltid uppe i varv och har väl av den anledningen svårt med sömnrytmen.
Handlar ingenting om hårdhet TOKE... :surprised:

Men de sover gott när jag sitter här och tjatar... :D
 
Tråden har spårat ganska duktigt det senaste och jag har inte ork att sålla bland alla inlägg så jag tackar härmed för all värdefull information och hjälp jag fått och lämnar tråden tills jag har ny information att delge. Tack så mycket!

//Linus
 
Nja!
Kanterna på kaklet var inte så snygga direkt.
Jag lät sätta en egenhändigt tillverkad list som jag skar "kant i kant" med plattan,
Renoverar i och för sig inte mer nu ängar mig helt åt en egen uppfinning kring ljusupphängningar.
Har fått statligt stöd tack vare att min utbildare gillade den. Grymt bra rekomenderar skolan starkt.
Alla ni seriösa uppfinnare testa era ideér på http://framtiden.gsp.se/.
Fin blandare förresten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.