Tycker verkligen inte att det verkar vara något överpris... Hade inte varit förvånad om det hade stått 14.395.000:- på prislappen...
 
Mikael_L
Potential till en massa underhåll då ;)

Med 21 byggnader så kan jag tänka mig att alla fritidsproblemen är borta.
Säg upp TV-abbonemnaget direkt !!!
:D :D
 
J
Steffo1980 skrev:
Gård med sjötomt i Smedjebacken. 210 kvm boyta med stor tomt och många olika typer av byggnader. Har fruktansvärd potential!

[länk]
Låter dyrt och sedan måste du minst lägga ner 5 Mkr för att få det i något så när skick.

Frågan är väl om någon som har dessa pengar vill bo mitt i myggriket :)
 
Känns som att man betalar mest för tomten. Husen var ju rejält nedgångna.
 
HusByggarTomten skrev:
Instämmer med skåpen, fruktansvärt fult. Man undrar ju om dom missat att man kan beställa skåp i annat mått än de andra skåpen...

TV:n är nog inte mer widescreen än andra tv-apparater. Det är nog snarare mäklarens vidvinkelobjektiv som ger sken av det.
http://www.alltomprylar.se/2009/01/15/philips-slapper-tv-i-bioformat/
 
Vet inte riktigt vad som hände när de valde kakel och klinker i badrummen, men annars var det ju snyggt!
Bara jag slipper måla om fönstren......
 
soomee skrev:
Ett riktigt coolt hus i Göteborgsområdet:

[länk]
coolt! Gillar huset skarpt =)

7,8 milj lät nästan lite billigt, kanske ligger lite off, inte så het på Göteborgsmarknaden :p
 
Mikael_L
pinebar skrev:
Vet inte riktigt vad som hände när de valde kakel och klinker i badrummen, men annars var det ju snyggt!
Bara jag slipper måla om fönstren......
Och jag slipper putsa dom ... :D
 
John J skrev:
Låter dyrt och sedan måste du minst lägga ner 5 Mkr för att få det i något så när skick.

Frågan är väl om någon som har dessa pengar vill bo mitt i myggriket :)
Myggriket???

Nädu. Här är det inte något myggrike. Du är 10 mil fel i lokaliseringen.

Men priset är för högt. Ett verkligt marknadspris torde vara kring 5-6 miljoner för den fastigheten i detta området.

Men visst, kommer det en "Stockholmare" så kan väl säljarna ha tur och bli av med det. Men icke att någon lokal förmåga betalar begärt pris. Inte en chans.
 
Mikael_L
Är den till salu? ;) :rolleyes:
 
J
2HOT4U skrev:
ett av mina favorit finns på Ekerö/Fantholmen
tror den byggdes förra året
den är j**vligt fet i verkligheten

[länk]

[länk]
Ingen som räknar med högvatten där..

:D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.