finns väl många fabrikat som har en speciell grund för innebruk, beckers har ju den där elegant grund t ex. men har knappt provat dom, är ganska insnöad på nordsjös grejer jag med...
men det finns en orsak till det, överlag anser jag att dom har dom bästa produkterna, speciellt inomhusprodukter...
sen finns det ju lite guldkorn hos dom andra som v-mill, sigman, beckers perfekt etc. som är oslagbara.
Alcros innefärger t ex, tycker dom är kass, takfärgen täcker dåligt å är inte lika matt som t ex nordsjös, väggfärgen är mycket tyngre å svår att få jämn glans med etc.
men jag tror det är mest en smaksak faktiskt att man vänjer sig vid vissa fabrikat å lär sig precis hur dom funkar bäst å sen kanske ett annat fabrikat inte funkar lika bra med ens inlärda maneér.
Jag tycker däremot nordsjö har lite sämre akrylat och jag är inte så förtjust i deras ute-silikat så dom tappar lite på utefronten i mitt tycke

Fotnot:
Alcro å beckers färger kommer från samma ställe , blandas i samma fabrik å maskin, bara olika namn ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.