Skulle beställa 10m kabel och några rör skarvar, rörböjar o 2pkt clips o då går det bara välja företagspaket eller hämta på butik/ lager o företagspaket kostar 1200kr....läste att kabel kan bli tungt o inte går leverera till ombud alla gånger men 10m väger inte så mycket tycker jag ...prövade ta bort all kabel men blir iaf sånt paket så undrar om någon vet hur deras sida fungerar?
Och nog har man beställt tyngre paket till ombud än så även om jag skulle ha beställt en ring 5gx1,5 kabel.... hur har det fungerat för er andra beställa därifrån?
 
tommib
Aldrig varit några problem alls att beställa därifrån. Vad har du gjort för val på sidan? Visning utan moms?
 
  • Gilla
Claes Sörmland och 1 till
  • Laddar…
Det har inte blivit fel då så att det är räknat på 10 ringar i stället för 10 meter?
 
  • Gilla
Claes Sörmland och 3 till
  • Laddar…
Sitter och funderar och jo, jag har handlat kabel därifrån, men det kan ha varit med ett erbjudande om fri frakt, brukar komma nån gång per år.🙂
 
  • Gilla
ptlf
  • Laddar…
tommib
Det som talar emot är väl att det blev företagspaket även utan kabeln.
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Jag får detta resultat för sunden?

Kundvagnsinnehåll med produkten EXQ Light 5G1,5 50m för 1 345,00 kr och meddelande om fri frakt uppfyllt. Specialerbjudanden visas under.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Centano Centano skrev:
Det har inte blivit fel då så att det är räknat på 10 ringar i stället för 10 meter?
Nä summan stämde mot meterpriset
 
Fotografen Fotografen skrev:
Jag får detta resultat för sunden?

[bild]
Kolla om totalsumman med frakt har blivit företagspaket
 
tommib tommib skrev:
Aldrig varit några problem alls att beställa därifrån. Vad har du gjort för val på sidan? Visning utan moms?
Nä vanligt pris
 
Så här även när kabeln är bortplockad 🙄
Skärmdump av varukorg på en webbshop som visar beställningssummering med en totalsumma på 1 751,00 kr. Produkten är borttagen men felet kvarstår.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är rör = standard VP-rör 3m?
 
tommib
Ahhh.... är det 3 m VP-rör kan det vara det som orsakar företagspaket.
 
Redigerat:
  • Gilla
MultiMan och 2 till
  • Laddar…
C
tommib tommib skrev:
Ahhh.... är det 3 m VP-rör kan det vara dem som orsakar företagspaket.
Ja, sånt går inte att skicka med posten, utan handlas med fördel lokalt.

Vet inte om de "rättat till" det numera, men Conrad körde tidigare med ordinarie fraktpris även för skrymmande gods. Vilket innebar att man även fick det hemkört. Det har man sparat många sköna tusenlappar på.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Inga problem att beställa och få levererat, men bara gjort det när det behövs lite mera.
Är det mindre antal köps det lokalt.
 
Nej det var inga rör, 10m N1 xv kabel och så lite clips o rörböjar. Har nån tid kan ni pröva lägga i varukorgen o så kolla vad det blir med frakt ...jag löste det med att beställa kabel själv o gjorde sen en beställning på det andra så då blev det 2 frakter på 69 kr men bättre än en på drygt 1200 kr!
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.