Fusklagning!
Kan man som personen på videon inte göra det ordentligt är det lika bra att byta fönstret eller sälja kåken och flytta till hyresrätt.
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
skogaliten och 6 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Fusklagning!
Kan man som personen på videon inte göra det ordentligt är det lika bra att byta fönstret eller sälja kåken och flytta till hyresrätt.
Det här var på nivån silvertejp. Finns duktigt folk som lagar fönster om man söker efter fönsterhantverkare. Om man vill göra det själv så rekommenderar jag kursen https://www.slojdochbyggnadsvard.se...rade/fonsterrenovering-med-tralagning-sept24/
Gick den för några år sedan, otroligt roliga dagar!
 
  • Gilla
Forte och 1 till
  • Laddar…
Microkatten
Min sinnesstämning ändrades medans jag såg videon, ungefär så här:

🙂😱😱😱😂😂😂😰😰😰🤬🤬🤬
 
Unikt namn
Många frågetecken på den där videon....
 
Skummade snabbt men sa han inte i slutet något i stil med "och nu är det tätt inför vintern". Är det den tidshorisonten man har så är det en seriös lagning i mina ögon.
 
"Allt går att sälja med mördande reklam, kom och köp konserverad gröt", gammalt så att många i forumet inte hört den.
Känns mest som ett skämt🤣
 
C
Han körde iallafall inte epoxi som verkar vara en hyfsat populär metod att fixa rötskador i sådana där gör-det-själv-klipp 🙄
Men fy f-n, inte vart det snyggt inte...
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
Vi har både kunnande och tradition att arbeta i trä. Gillar man inte trä som material, byt till pvc-fönster.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.