L leifa.k skrev:
Du tror mig inte? Bränsle/oljedunk, 560:in om du vet vad det är? Ursäkta, faan, dumhuve, du tror att jag ljuger! Gammal timmersax som greppar 50cm, bogserlina, sling, kastblock, spade, extra kläder, vatten till hundmm.mm. Tar mig fram om det är 50cm snö med subban, så vad ni alla tror så gå och lägg er, jag klarar mig! Nu har jag väl sagt något som kan utesluta mig. Poängen är denna att ni tycker att jag är otrevlig och burdus, men när ni behöver hjälp, som i skåne med 1000 bilar i kö, då kan jag hjälpa er.. Your choise, ill manege.
Nej, varför skulle du ljuga? Att du har tourettes är en annan femma, jag dömer inte.
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Nej, varför skulle du ljuga? Att du har tourettes är en annan femma, jag dömer inte.
Jaha, var tvungen att googla på tourettes.
Fribygg, vad säger du? Är inte detta ett personpåhopp? Att jag har tourettes, är det fastställt? Undrar bara. Vad säger du?
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Eller är det skillnad på person och person i dina ögon?
 
Fairlane
L leifa.k skrev:
Vi var flera bolånetagare i kvarteret som när bolåneräntan for upp till 500% som förtidsinlöste bolånet hos Swedbank. Detta kostade en summa som jag inte kommer ihåg. Detta kvartal hamnade bolåneräntan på strax över 18% detta kvartal.
Du läste uppenbarligen inte. Det var marginal räntan som var uppe i 500% inte boräntan. Kanske är det ditt minne som spelar dig ett spratt.

Swedbank bildades 1997, så hur du och dina grannar förtidsinlöste ert lån 1992 hos Swedbank förstår jag inte, om det inte återigen är så att du minns fel.
L leifa.k skrev:
Ohyfsad? Kanske ärlig?
I inlägg #173 skrev du detta:
Du tycker att jag skriver skit, tyvärr så måste jag meddela dig att du är skitskrivaren, visst, lev över era tillgångar genom att ta lån istället för att spara till det ni vill köpa, exempel handpenning till bostad.
Fairlane, sluta ljuga om mig!


Det är bara ohyfsat, inget ärligt alls där då du påstår att jag skrivit något jag aldrig skrivit. Du påstår att jag lånat till handpenning vilket jag aldrig gjort.

Om alla tycker du är otrevlig så kanske det ligger något i det?
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Om alla tycker du är otrevlig så kanske det ligger något i det?
ja, vad skall jag säga?
Räntan, det var hos sparbanken, sedan ombildades det till swedbank. Efter detta så låg den närmaste äkta sparbanken i Kisa. Var på vippen att flytta allt till den äkta sparbanken i Kisa, men det blev aldrig av.
 
Är vi ok med räntan o banken?
 
L leifa.k skrev:
Ursäkta, faan, dumhuve, du tror att jag ljuger!
L leifa.k skrev:
Tänker inte be om ursäkt, däremot bättra språket om det duger?
Ditt ordval tyder inte på att du läst forumreglerna eller bättrat språket.
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
L leifa.k skrev:
ja, vad skall jag säga?
Förslagsvis: Jag brusade upp, bar mig illa åt, kallade folk fula saker, ber nu om ursäkt för mitt oursäktliga beteende.
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Ditt ordval tyder inte på att du läst forumreglerna eller bättrat språket.
Faan, jag försöker, tro mig, jag försöker. Det tar sin tid. Språket, Uj, ni har inte en aning hur språket var när jag började jobba som 16-åring, dvs -76.
F fribygg skrev:
Förslagsvis: Jag brusade upp, bar mig illa åt, kallade folk fula saker, ber nu om ursäkt för mitt oursäktliga beteende.
Förlåt! Kan ni fortsättningsvis ge mig en hint när språket bär iväg?
 
L leifa.k skrev:
ja, vad skall jag säga?
Räntan, det var hos sparbanken, sedan ombildades det till swedbank. Efter detta så låg den närmaste äkta sparbanken i Kisa. Var på vippen att flytta allt till den äkta sparbanken i Kisa, men det blev aldrig av.
?
 
L leifa.k skrev:
Faan, jag försöker, tro mig, jag försöker. Det tar sin tid. Språket, Uj, ni har inte en aning hur språket var när jag började jobba som 16-åring, dvs -76.

Förlåt! Kan ni fortsättningsvis ge mig en hint när språket bär iväg?
Ditt språk kan jag leva med, men du har inte ordentligt bett om ursäkt för dina personangrepp.
 
Fairlane
L leifa.k skrev:
Är vi ok med räntan o banken?
Banken förstår jag och jag förstår också räntan. Jag har hört fler som tror att de betalade 500% ränta några dagar, men det gjorde man aldrig. Det är bara att läsa artikeln jag länkade till och klippte ifrån. Marginalräntan var 500% i tre dagar, inte bolåneräntan.
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
L leifa.k skrev:
Far åt fanders
Den här ursäkten var faen lite kul, men sen spårade det igen.
Prova igen :)

/Workingclasshero
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Faan. Workingklasshero får mig att försöka igen. Han fick mig att se det lite roliga it. Pojkar och flickor och alla medlemmar i byggahus, förlåt för mitt uppträdande och mitt språk, Jag brusade upp, bar mig illa åt, kallade folk fula saker, ber nu om ursäkt för mitt oursäktliga beteende. Nu vore det väl Fanken om ursäkten inte skulle godtas.
 
Redigerat:
  • Gilla
erik_83 och 2 till
  • Laddar…
L leifa.k skrev:
Faan.
Språket!
L leifa.k skrev:
Jag brusade upp, bar mig illa åt, kallade folk fula saker, ber nu om ursäkt för mitt oursäktliga beteende.
Du är ursäktad, men om du går till personangrepp igen kommer jag självklart anmäla dig.

Kan vi försöka återgå till trådämnet. Tror du @leifa.k att det kommer några nya elstöd den här vintern eller är det för långt till nästa val för att regeringen ska skjuta till nya penningar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.