Nån som sett över sin bilförsäkring nyligen? Har de flesta försäkringarna hos TH men är lite piss på dem av olika anledningar, tänkte ringa runt lite imorgon och se vad jag kan få för erbjudanden. Jag skannade också via compricer och fick upp Paydrive som alternativ, erfarenheter någon?
 
galento
Vi kollar detta ibland och det kan finnas en hel del att spara. Vi har 11 inreggade
fordon för tillfället så varje krona är ju bra utan att försäkringsskyddet försämras.

Har inte hört talas om Paydrive , vi har de mer kända bolagen.
 
  • Gilla
Dublin
  • Laddar…
Uppdaterar lite själv. Kollade vidare på Paydrive och de har ett annorlunda upplägg, man får en premie som baseras på hur man kör. De hämtar data från bilen (tesla och vissa andra märken) eller från en box man sätter i OBD2-Porten. Var tredje månad kan premien justeras utefter körsätt och körvanor.
Det är ju ett annat sätt än traditionellt. Nån här som har dem och kan tala om hur det funkar i verkligheten?

För min del så landar det nog ändå i ett annat bolag då Paydrives pris på compriser saknade vissa delar, la man till dem blev de inte billigast till slut (men sen vet jag ju inte hur mitt körmönster hade påverkat min premie).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.