sevärt om man söker information

 
  • Gilla
vcx
  • Laddar…
galento
Kollade lite bakre bromsok till v70 , vet flera som kör på Biltemas och är nöjda.
479 kr för ett bak , mekonomens billigaste 2000 kr dyrare 😯😯😯. Men mekonomen är väl kända för att vara dyra.
 
galento galento skrev:
Kollade lite bakre bromsok till v70 , vet flera som kör på Biltemas och är nöjda.
479 kr för ett bak , mekonomens billigaste 2000 kr dyrare 😯😯😯. Men mekonomen är väl kända för att vara dyra.
Jag hade kollat vad Volvo ska ha, kör de inte "nice price" till gamla bilar?
 
galento galento skrev:
Kollade lite bakre bromsok till v70 , vet flera som kör på Biltemas och är nöjda.
479 kr för ett bak , mekonomens billigaste 2000 kr dyrare 😯😯😯. Men mekonomen är väl kända för att vara dyra.
Jag köpte bakre bromsok till 940:n för några år sedan på Biltema. Båda läckte i cylindrarna…
Inga problem att lämna tillbaka dom men jag köpte från Volvo istället…
Inga bromsok för min del från Biltema efter det.

/Höghus
 
  • Wow
Tokslut
  • Laddar…
galento galento skrev:
Kollade lite bakre bromsok till v70 , vet flera som kör på Biltemas och är nöjda.
479 kr för ett bak , mekonomens billigaste 2000 kr dyrare 😯😯😯. Men mekonomen är väl kända för att vara dyra.
Vet inte hur de är för v70 men kör på biltemas runt om till 9-3an av den enkla anledningen att de haft dem hemma när jag varit tvungen att byta och har funkat fint.
 
hsd
N Niq skrev:
En annan sak som tagit väldigt länge att få i bilar är stolsvärme i baksätet och uppvärmd ratt.
Jag har en bil med stolsvärme i baksätet 😊
 
DennisCA DennisCA skrev:
Går väl långsamt då det är för det mesta ganska onödigt om bilen har bra blås mot fönstren
Funktionsmässigt är värme i rutan överlägset, nån minut, sen kan man vifta med torkarna en gång och åka.
 
hsd hsd skrev:
Jag har en bil med stolsvärme i baksätet 😊
Jag kör bil, värme i baksätet är en ickefråga för mig 😉
 
Isakare Isakare skrev:
Jag kör bil, värme i baksätet är en ickefråga för mig 😉
Det är ganska populärt för dom som får sitta i baksätet🙃
 
galento
Tackar för bromsok tips 👍 vi får se hur det blir. Använder en annan bil så länge så det är ingen panik.
 
galento galento skrev:
Tackar för bromsok tips 👍 vi får se hur det blir. Använder en annan bil så länge så det är ingen panik.
Jag köper repsatser och fixar oken själv.
 
Höghus Höghus skrev:
Jag köpte bakre bromsok till 940:n för några år sedan på Biltema. Båda läckte i cylindrarna…
Inga problem att lämna tillbaka dom men jag köpte från Volvo istället…
Inga bromsok för min del från Biltema efter det.

/Höghus
Köpte renoverade 740 bakre bromsok på Volvo, dom läckte när det blev kallare än -10.
Orkade aldrig reklamera dom, men det gällde att kolla bromsvätskan, när det varit kallt på natten.
 
hsd hsd skrev:
Jag har en bil med stolsvärme i baksätet 😊
Har detsamma.
Anses säkert som krimskrams av vissa bakåtsträvare i denna tråd.
Stol och rattvärme uppskattas verkligen under årets kalla månader.
 
  • Gilla
dilemma
  • Laddar…
Mats-S
FredrikR FredrikR skrev:
Har detsamma.
Anses säkert som krimskrams av vissa bakåtsträvare i denna tråd.
Stol och rattvärme uppskattas verkligen under årets kalla månader.
Rimfrost - Rattmuff på :)
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.