Har en son som går på bygglinjen i gymnasiet. Tänkte köpa lite verktyg till han i julklapp, så får jag kanske ha några verktyg ifred 😁men ideerna tog stopp efter
Verktygslåda
Skruvdragare och bits
Hammare
Multimeter
Borrmaskin
Skruvmejselsats
Japansåg
Vattenpass

Tänker mig att bra presenter r lite dyrare ( utom de allra dyraste) och även lite udda som är bra att ha men man undviker och köpa då de sällan används.
 
Skulle skippa borrmaskin, japansåg och multimeter. En bra skruvdragare med extra batteri och bitsats av kvalitet med en uppsättning bra borrstål 1-10mm och träborrar 10-30mm ett måste. Morakniv, snörslå, måttband 5m, tumstock, snickarpenna inkl extra stift, vinkelhake, stållinjal o varför inte en cirkelsåg med samma batteri som skruvdragaren. AEG o hultafors är de märken jag gillar
 
  • Gilla
orca2009
  • Laddar…
Köp en bra hammare. Resten får han när han börjar jobba. En Martinez är alltid nice och inget man får från nån firma
 
Redigerat:
  • Gilla
orca2009 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Matti_75 Matti_75 skrev:
Köp en bra hammare. Resten får han när han börjar jobba. En Martinez är alltid november och inget man får från nån firma
En sådan har man suktat efter, även Stiletto är fina :)
 
Düsseldorff
Den julklappen kommer kosta 100 k innan du är klar. Fokusera på ett verktyg i taget.
 
  • Haha
  • Gilla
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Tack för tipsen, har inte tänkt att köpa en komplett verktygslåda på en gång utan ta lite i taget, kommer fler födelsedagar och jular 🥳😀.börjar med en bra skruvdragare med bits och något mer, trevligt med tips man inte tänkt på. Ett bra vattenpass håller länge tänker jag. En dyr hammare är ju något man kanske inte själv kostar på sig så är ju en perfekt present... kanske får bli studentpresent 😀
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.