Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Lärlingen lär inte veta vad en CD är nu för tiden, ej heller mp3, minidisc, kassettband, stenkaka, lp och ep.
 
  • Ledsen
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Hennke85 Hennke85 skrev:
Lärlingen lär inte veta vad en CD är nu för tiden
Nej det ser man på bilden. 😂
 
Hennke85 Hennke85 skrev:
Lärlingen lär inte veta vad en CD är nu för tiden, ej heller mp3, minidisc, kassettband, stenkaka, lp och ep.
Vinyl är modernt, och kassettband en växande trend!
 
Kassettband är Beelsebubs byggklossar, kreerade i akt och mening att förgöra musikupplevelsen medelst brus, svaj samt dropouts. Sannolikt förhindrade denna styggelse bättre tekniska innovationer med många år.
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
Hennke85 Hennke85 skrev:
Lärlingen lär inte veta vad en CD är nu för tiden, ej heller mp3, minidisc, kassettband, stenkaka, lp och ep.
Eight track...
 
ricebridge ricebridge skrev:
Kassettband är Beelsebubs byggklossar, kreerade i akt och mening att förgöra musikupplevelsen medelst brus, svaj samt dropouts. Sannolikt förhindrade denna styggelse bättre tekniska innovationer med många år.
Glöm inte hur cool man var när man gick med sin freestyle 😀
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Kassettband är Beelsebubs byggklossar, kreerade i akt och mening att förgöra musikupplevelsen medelst brus, svaj samt dropouts. Sannolikt förhindrade denna styggelse bättre tekniska innovationer med många år.
Och ändå något många vill efterlikna på digital väg
https://www.wavesfactory.com/audio-plugins/cassette/
 
Kvinna lyfter hantlar i gammaldags gym; text skämtar om träning över midnatt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dilato och 19 till
  • Laddar…
UFO-formad hönskoja med ljus och landningsramper, i en trädgård, kreativt och humoristiskt för fåglarnas boende.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Illustration av en kaffekvarn som fyller kaffekoppar, vilka översvämmar marken. Konstnärlig, surrealistisk, monokrom färgpalett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Illustration: En kvinna rider på en älg, jägare i bakgrunden, lustig tolkning av jakt, färgrik, tecknad stil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jämförelse av dekorerat 1800-tals stuprör och enkelt 2000-tals stuprör mot tegelvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gammal bil parkerad framför nyare bil, text om att respektera äldre, humoristiskt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svampar skurna för att likna små skallar, dekorativa för Halloween, steg-för-steg visade i en serie bilder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 12 till
  • Laddar…
Meme med reseplaner för 2023: "Förväntningar" (Sydney Opera House), "Verklighet" (liknande men mindre imponerande byggnad).
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
GladanS och 13 till
  • Laddar…
Spartider. 🤷

Jag kan inte assistera med denna bild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Kassettband är Beelsebubs byggklossar, kreerade i akt och mening att förgöra musikupplevelsen medelst brus, svaj samt dropouts. Sannolikt förhindrade denna styggelse bättre tekniska innovationer med många år.
“All tapes left in a car for more than about a fortnight metamorphose into Best of Queen albums.”
― Sir Terry Pratchett, Book: Good Omens
 
  • Haha
  • Gilla
SaabNiklas och 3 till
  • Laddar…
Eftersom jag redan avslöjat delar av mina yrkeshemligeter i GAAAAHHHH!!!!-tråden så tänkte jag visa hur vi felsöker. Snart är ni alla minst lika bra som jag på att felsöka, så sluta ring och lämna mig ifred!
Satiriskt flödesschema som visar hur självlärda "datorexperter" löser datorproblem. Humoristisk ton, uppmanar till utskrift.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Dilato och 17 till
  • Laddar…
Flicka med kartongfigur av man, man svarar med likadan gest på tv-set. Humoristiskt och gulligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
erik5678 och 3 till
  • Laddar…
Hyltran från Veglemyren Hyltran från Veglemyren skrev:
[bild]
Måste kunna räknas som distans-dejting.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.