C C.Ö skrev:
Nej jag är inte heller orolig för ryssen. Set har hotats med ryssen kommer i 70 år. Men det är väl större sannolikhet att ryssen skulle komma om vi är med i Nato. Då är vi helt plötsligt en fiende. Tänk en natobas i Sverige som blir angripen av ryssen...
Spårar inte humortråden nu? Roliga inlägg gäller här!

Det här tycker jag iaf är riktigt roligt:

För oss som har sex 24/7 så är det bara 13 dagar kvar….
 
  • Gilla
  • Haha
Kurtivan och 15 till
  • Laddar…
Tre drakar spelar rollspel, liknar Dungeons & Dragons, humoristisk vändning på mänskliga situationer, "Houses & Humans."
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 6 till
  • Laddar…
Två tecknade figurer debatterar barns frihet att välja konservatism, leder till förvåning hos den första figuren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
andersda och 10 till
  • Laddar…
Potatis med mänskliga drag och tänder, humoristisk text om potatisens tid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 7 till
  • Laddar…
Hyltran från Veglemyren Hyltran från Veglemyren skrev:
[bild]
Visst fan är det där Marilyn Manson? 😦
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
OT: Jag känner mig varken mer eller mindre hotad av ryssen nu, däremot lite ledsen över att Sverige nu får betala medlemsavgift på ca 700 miljoner kr om året för att vara med i Nato. Den summan skulle man kunna göra annat för. Rusta upp sitt eget försvar om man vill, eller rusta upp sjukvården om man föredrar det.
B b8q skrev:
OT: Jag känner mig varken mer eller mindre hotad av ryssen nu, däremot lite ledsen över att Sverige nu får betala medlemsavgift på ca 700 miljoner kr om året för att vara med i Nato. Den summan skulle man kunna göra annat för. Rusta upp sitt eget försvar om man vill, eller rusta upp sjukvården om man föredrar det.
700 mille är en piss i världsrymden jämfört med annat skräp vi gödslar skattepengar på. Sen är det väl tänkt att vi ska lägga dom pengarna på att uppdatera vårt försvar.
 
  • Gilla
Händig i hemmet och 1 till
  • Laddar…
Svart och brun björn står, skämt om att skapa en panda, skogsbakgrund, humoristisk bildtext.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
FredrikR och 10 till
  • Laddar…
W WFD skrev:
700 mille är en piss i världsrymden jämfört med annat skräp vi gödslar skattepengar på. Sen är det väl tänkt att vi ska lägga dom pengarna på att uppdatera vårt försvar.
Nej, det är en ren årlig medlemsavgift. Därutöver förbinder man sig att avsätta en viss del av BNP till försvaret. 2% är det tänkt.
 
Redigerat:
  • Gilla
Mikch
  • Laddar…
Twitterinlägg med humoristisk kommentar om avtal mellan länder och komikeruppträdande. Profilbild på person.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Dowser4711 och 23 till
  • Laddar…
Serie med två rutor: mamma frågar dotter om födelsedagspresent; dotterns svar ger oväntad vändning på kända leksakskaraktärer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Dan_Johansson och 4 till
  • Laddar…
Gammal reklam för "HIS and HERS" dubbelväxellåda av Hurst. Åtskilda kontroller för manlig och kvinnlig förare. Vintage bilutrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vem skulle få nyckeln idag?
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Serie med tre rutor. Mario och Luigi pratar, Luigi lägger en ärt i sängen, Prinsessan Peach förvirrad över lukt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
calibramicke och 9 till
  • Laddar…
En serie med en läkare och patient där läkaren ironiskt ifrågasätter patientens livsstilsval relaterade till livslängd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Serie med önskande man och ande; önskan om att förstå kvinnor skämtsamt anses svårare än byggande av bro.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Dowser4711 och 6 till
  • Laddar…
Cirkeldiagram med humoristiska beskrivningar, indelade i tre irrelevant kategorier, ironiskt budskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Strmpr och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.