Bra möbler grundades 1995.
Min favorit är Washington cafegrupp 😊..
Helt underbar positionstol med underbart mjuk dyna o fotpall , att sjunka ner i o vakna på morgonen med kaffekopp på sidebordet o efter dagens kämpande med värkande kropp... bara att fälla ryggstödet o slappna av 😇
 
Åh, jag älskar däckstolarna: Everton skulle vara perfekta på min altan! Bra möbler grundades 1995 i Göteborg.
 
Däcksstolen ser skön ut.
1995 i Göteborg
 
1, Har länge funderat på ett par solsängar att spendera lite ledig tid i.

2, Bra möbler grundades år 1995
 
Svar 1. För en gammal tjock tant ser den här däckstolen ut att hålla i många år. Vackra färger och vacker design. :)

Svar 2. år 1995
 
Svar 1995 startade Bra Möbler.

Motto för att vinna Önskevinsten VIGA HÄNGSTOL!
Året runt kommer Viga hängstol passa för att i trädgård/ altanen få vilsamt
gunga, njuta och skapa kreativa tankar med äkta hälften.

Hängande äggformad stol med dynor, modern design, för inomhus eller utomhus användning, mot vit bakgrund.

Svart/grå
 
1. Brafab Veronica positions stolar. Har suttit i dem hos släktingar många gånger och de är i gedigen teak. Mycket stol för pengarna.

2. År 1995
 
1 Skulle vilja vilja vinna solsängen Nopy.
Tänk att på dagen få sitta med mina tre barn och läsa och perfekt med tak så man kan få solskydd när det behövs. Och på kvällen när barnen somnat kan jag smyga ut och sätta mig bekvämt själv och kolla på en film eller njuta av lugnet.

2 Bra möbler grundades 1995
 
Jag behöver en utegrill och har sett er fina gasolgrill med avställningsytor på båda sidorna om grillen. Vill ha den!
Företaget grundades 1995.
Ser fram mot långa sköna grillkvällar i sommar!
 
Hamptons loungesoffa och stolar är otroligt snygga och något jag drömmer om på vår första egna altan för lättare umgänge med familj och vänner framöver!
 
Min favorit är Zalongo 3-sitssoffa. Att efter dagens renoveringsarbete bara kunna slänga sig där nyduschad med en god bok, kall öl och njuta av utsikt och tillfredsställelsen av att ha gjort ett gott dagsverke.

Bra Möbler grundades 1995
 
”Gunga i en hammock”, nej i en Äggets hänggunga förstås! Sitta och njuta och känna lugnet i kroppen av rörelsen i ägget. Jag villhöver!

Bra möbler startade år 1995
 
1.
När jag går ut andas jag in
- min trädgård är min lunga
Men den skulle sannolikt
förhöjas av en gunga
Jag skulle krypa upp i den
och inte komma ner igen
Ta ett extra andetag
Bara vara jag

I trädgården finns prästkrage
och smultronblom och måra
Så fint de skulle matchas av
min hänggunga: Illora
Och om nån liten hälsar på
så finns i gungan plats för två
Att ta det lugnt där inne
är livet på en pinne

2. Bra Möbler grundades 1995.
 
Skulle vara perfekt att sitta skönt, samtidigt som man tittar på kidsen som badar i poolen.
Då skulle man slippa träsmaken som jag nu får av altanen.

2: grundades 1995
 
1. Jag är förtjust i den här garderoben - passar lika väl vid entrén som i ett ungdomsrum. Gillar kombinationen av spegel och metall, samt rektangulärt och ovalt: classe-garderob-svart-100x30x200cm

2. 1995
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.