Egentligen vet jag inte om det är humor, eller väldigt bra och adaptiv stadsplanering, men det stämmer inte riktigt med min vanliga kravspec vad gäller en fotbollsplan...

Kartutsnitt med markerat grönområde, vägar, skolor, idrottsplats och skateboardpark nära Täby, Sverige.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Kvinna iklädd dominatrix-utstyrsel, står bredvid pall, text med ironisk kommentar om äktenskap och förnedring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Uffe A och 3 till
  • Laddar…
Monday is here and I feel ...
 
  • Haha
  • Gilla
P-plats och 2 till
  • Laddar…
I Ingenjör Jesper skrev:
Egentligen vet jag inte om det är humor, eller väldigt bra och adaptiv stadsplanering, men det stämmer inte riktigt med min vanliga kravspec vad gäller en fotbollsplan...

[bild]
Verkligheten överträffar dikten! :cool:
Luftbild över fotbollsplan, konstgräs, linjerade spelplaner, några spelare, omgivande vägar och parkering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Klass0n och 4 till
  • Laddar…
Hyltran från Veglemyren Hyltran från Veglemyren skrev:
[bild]
Ang. Skywalker och en stormtrooper (antar jag iallafall)

Jag förstår det mesta men nu gick jag bet....



Förstod inte det där med han som går på promenad med domkraften heller... Förstår att domkraften antagligen låter högre än bilen när han drar den men jag missar nog det roliga......
 
tommib
  • Gilla
Keld och 1 till
  • Laddar…
B bryggstun skrev:
Jag förstår det mesta men nu gick jag bet....

Förstod inte det där med han som går på promenad med domkraften heller... Förstår att domkraften antagligen låter högre än bilen när han drar den men jag missar nog det roliga......
Det första är från star wars 4 a new hope.
När Leia ser Luke första gången är han utklädd till Stormtrooper och hon säger är du inte liten för att vara en Stormtrooper.
 
  • Gilla
bryggstun och 1 till
  • Laddar…
Näsbydal är kanske en synvilla, men när Bellevue Bollplan fortfarande hade grus saknades ena hörnet där det var berg i dagen, så alla hörnor fick läggas från andra hörnet. Någon med bättre googleskills kan säkert hitta en bild på det. Nu verkar det ligga plast och måtten är minskade.
 
B bryggstun skrev:
Ang. Skywalker och en stormtrooper (antar jag iallafall)

Jag förstår det mesta men nu gick jag bet....



..

 
Ett par pratar, speglad man i rött, humoristisk bildtext, utomhus, regnigt, trädbakgrund, ironiskt budskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag är klädd i rött istället för röd ring..
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 6 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
[bild]
Jag är klädd i rött istället för röd ring..
Är inte ditt nick lite felstavat;)
 
  • Gilla
  • Haha
Dowser4711 och 17 till
  • Laddar…
[
Noramasen Noramasen skrev:
Är inte ditt nick lite felstavat;)
Det där gjorde min dag :crysmile:
 
  • Gilla
Noramasen
  • Laddar…
Det är nog det som plejd har tänkt lansera som nyhet i vår. Attans att det kom ut redan.
 
  • Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Riktigt bra att man skapade en bra yta för uppvärmning och träningsyta för yngre lag. Planen ser dock väldigt oproportionerlig ut. Måtten stämmer inte med någon riktig ungdomsplan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.