MaxHugo
Två kyldiskar i butik, en tom märkt "kött", den andra full med varor märkt "fisk".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
MaxHugo MaxHugo skrev:
[bild]
Tyvärr inte ett skämt
 
MaxHugo
W WFD skrev:
Tyvärr inte ett skämt
Men kul ändå :crysmile:
 
W WFD skrev:
Tyvärr inte ett skämt
Beror väl på tillverkningsdatumet
 
Och nu fattade jag efter en stund… Vad man än har för åsikter är det inte riktigt rätt forum….
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Jag va på båtmässan idag, tycker denna båt passar här. Elektrisk båt på mässa, BOWTER-logotyp, "150% Electric", Västervik, personer i bakgrunden, inomhusutställning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
O Oaken skrev:
Jag va på båtmässan idag, tycker denna båt passar här.[bild]
Det var inte mycket till fribord!

/Höghus
 
Person i kök håller stor korv, text "Idag är det korvens dag", gammaldags stil, humoristiskt budskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 9 till
  • Laddar…
Vilken dålig bild på Ebba Buch.. ;)
 
  • Haha
Dortmunder DAB och 2 till
  • Laddar…
Kvinnlig figur sitter, klädd i äldre mode, humoristisk text om choklad och skiljetecken, klassisk inredningsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 9 till
  • Laddar…
Larsa Larsa skrev:
Och nu fattade jag efter en stund… Vad man än har för åsikter är det inte riktigt rätt forum….
Jag fattar fortfarande inte, ingen gillar fläsk? Extrapris på köttfärs och röd lapp gjorde att allt försvann på 10 sekunder? Hade det varit kyckling så hade man kanske kunnat dra paralleller till att det ser ut som att köttet under korgarna sitter i bur, men för nöt verkar det galet.
 
T TypRätt skrev:
Jag fattar fortfarande inte, ingen gillar fläsk? Extrapris på köttfärs och röd lapp gjorde att allt försvann på 10 sekunder? Hade det varit kyckling så hade man kanske kunnat dra paralleller till att det ser ut som att köttet under korgarna sitter i bur, men för nöt verkar det galet.
Vissa butiker som är populära hos ett visst klientel har drabbats hårt av snatteri. Därför har dom tvingats låsa in nötkött. Men inte fläsk.
 
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
T TypRätt skrev:
Jag fattar fortfarande inte, ingen gillar fläsk? Extrapris på köttfärs och röd lapp gjorde att allt försvann på 10 sekunder? Hade det varit kyckling så hade man kanske kunnat dra paralleller till att det ser ut som att köttet under korgarna sitter i bur, men för nöt verkar det galet.
Jag tror bilden försöker insinuera att de som stjäl inte äter fläskkött...
 
W WFD skrev:
Vissa butiker som är populära hos ett visst klientel har drabbats hårt av snatteri. Därför har dom tvingats låsa in nötkött. Men inte fläsk.
Jaha, well skulle jag snatta kött skulle jag också gå på nötkött. Fan till och med gamla damer i östermalmsgallerian blir ju påkomna med Oxfilén under rocken. Men förstår kopplingen till Muslimer men det är väl helt enkelt så att de butiker som är mindre nogräknade och kan tänka sig sälja vidare kött som köpes av random 14åring oftare ligger i utsatta områden och genomsnittsförbrukningen av fläsk är rätt mycket lägre så ska man vara säker på att få det sålt så är det inte flintasteken man ska springa med.
 
T TypRätt skrev:
Jaha, well skulle jag snatta kött skulle jag också gå på nötkött. Fan till och med gamla damer i östermalmsgallerian blir ju påkomna med Oxfilén under rocken. Men förstår kopplingen till Muslimer men det är väl helt enkelt så att de butiker som är mindre nogräknade och kan tänka sig sälja vidare kött som köpes av random 14åring oftare ligger i utsatta områden och genomsnittsförbrukningen av fläsk är rätt mycket lägre så ska man vara säker på att få det sålt så är det inte flintasteken man ska springa med.
Kärringar på Östermalm snattar kattmat
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.