Tokslut Tokslut skrev:
Kukförlängare?

[bild]
Jag ser det mer som en bromsskiva för testosteronstinna alfahanar som inte förstår ordet NEJ!.
 
  • Haha
Minnie Mesola
  • Laddar…
Patrik440
Två karaktärer samtalar i ett gym, missförstånd om hälsa och reparera luftkonditionering, komisk vändning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 17 till
  • Laddar…
Förkortningar används flitigt främst av den yngre generationen på dagens sociala sidor.
Vi ”Oldies” har givetvis anammat detta!

Humoristiska förkortningar simulerar meddelandestil associerad med äldre personers upplevda användning av teknik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 14 till
  • Laddar…
Vett är det det enda i världen som fördelats rättvist; alla tycker att de fått tillräckligt.

Bild på skärmdump; text hävdar pojke är smart, men visar IQ-resultat på 80, missförstånd av procentandel och intelligens.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
martinradbo och 23 till
  • Laddar…
Patrik440
Jämförelse mellan Onkel Fester och personer i kungliga kläder, humoristiskt syftande, tidningsurklipp från Aftonbladet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kvinna i vit päls och tiara vid ett evenemang med man i bakgrunden. Uppklädda, överraskad uttryck, elegans.

Man med skallig huvud, mörk tröja, uppspärrade ögon, allvarligt uttryck, svartvit bild, mönstrad bakgrund.
 
  • Gilla
  • Haha
Minnie Mesola och 3 till
  • Laddar…
Patrik440 Patrik440 skrev:
[bild]
[bild]

[bild]
Faster Fester.
 
  • Haha
  • Gilla
Roga1337 och 5 till
  • Laddar…
1yv7q59t2gla1.jpg
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
Dortmunder DAB och 7 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
[bild]
Jag vill se en bild på verktyget
 
  • Gilla
Heidina och 7 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag vill se en bild på verktyget
Så många frågor man har efter läst dedär. :rolleyes:
 
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Arbetsmiljöverket inkopplat…. Ja då har vi ätit de sista köpesemlorna nu då de kommer att förbjudas:cry:
 
Noramasen Noramasen skrev:
Arbetsmiljöverket inkopplat…. Ja då har vi ätit de sista köpesemlorna nu då de kommer att förbjudas:cry:
Bara de som är tilverkade med SKRUVDRAGARE
 
Jag tänker mig att man har slipat en stor kökskniv riktigt vass, sen silvertejpat den till en skruvdragare och sen hållit den med utsträckta armar (så man inte slår i magen) framför sig pekande neråt och gått längs med en stor rad bullar och kapat locken? Vad skulle kunna gå fel?
 
  • Haha
  • Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
Nu blir det körkortsutbildning för skruvdragare. Nivå E kommer att krävas för semmeltillverkning.
 
  • Haha
Bjober och 2 till
  • Laddar…
Äldre par i vardagsrum, kvinna byter stickning mot vin, humoristisk twist på "seende bättre."
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Fartland och 17 till
  • Laddar…
A ajn82 skrev:
Jag tänker mig att man har slipat en stor kökskniv riktigt vass, sen silvertejpat den till en skruvdragare och sen hållit den med utsträckta armar (så man inte slår i magen) framför sig pekande neråt och gått längs med en stor rad bullar och kapat locken? Vad skulle kunna gå fel?
Jäkla amatörer, hade man använt tigersåg eller motorsåg så hade det aldrig hänt.
 
  • Gilla
Keiller och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.