T Torino GT skrev:
Finns pipor med filter, har en själv.
Det filter som fanns till min Bonsolon var bara för pipoljan. Men jag använde inga, lät de som ville låna dra ur oljan:D
Oj, vad de spotade och jag visste ju hur hårt man sög.
 
Jag har klart för mig att det gick att köpa piprensare i vanliga snabbköp när jag var liten. Antar de inte säljs längre där, utan mest på hobbyaffärer eller nätet. kanske någon vet?
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Piprökare dör som flugor så det måste nog slinka ner mer än du tror i lungorna
Pipa är riktigt trevligt, lite meditativt
 
Alltså, den där Malmgren, är han på riktigt, eller bara här för att provocera??
 
  • Gilla
Zsam
  • Laddar…
T
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Snällt, det är inget filter i pipa. Mycket större risk för lungcancer. Även fast såklart cigaretter också har sjukt hög risk för cancer.

Fyfan, blir galen på folk som röker. Ingen hänsyn tar de heller. Värsta är de som röker när de går på stan. Hur mysigt tror de att det är för de som går bakom eller de som man möter. Men det tänker inte de asen på.

Rökare och 2-takts Uber förare. Inte okej. Bort.
Nej, värst och äckligast är avarterna som röker i bilen, fyfan! Rökare är för övrigt dom lägst stående varelserna i samhället.
 
  • Arg
CM1234
  • Laddar…
T tank77 skrev:
Nej, värst och äckligast är avarterna som röker i bilen, fyfan! Rökare är för övrigt dom lägst stående varelserna i samhället.
Desto roligare är då att rökningen introducerades av och för societeten.:crysmile:
 
Piptillbehör: tobaksburkar, pipor i lådor, bordstextil. Inget levande, rökningstema.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Torino GT och 1 till
  • Laddar…
T tank77 skrev:
Nej, värst och äckligast är avarterna som röker i bilen, fyfan! Rökare är för övrigt dom lägst stående varelserna i samhället.
I bilen stör de ju ingen dock :)
 
GoC GoC skrev:
Är även farligt med ostron
[länk]
Ostron är bland det nyttigaste du kan äta. Men självklart finns det risk för att bli magsjuk. Själv äter jag ostron minst en gång i veckan och gjort i flera år. Faktiskt inte blivit magsjuk en enda gång.
 
  • Gilla
  • Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
galento
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Ostron är bland det nyttigaste du kan äta. Men självklart finns det risk för att bli magsjuk. Själv äter jag ostron minst en gång i veckan och gjort i flera år. Faktiskt inte blivit magsjuk en enda gång.
Vete fasen om man skulle fixa att äta ostron , tycker det ser motbjudande ut .
 
  • Gilla
Minnie Mesola och 3 till
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Nä, det har ju en dalahäst ;)
Ommålat åsna.Dalahästen försvann.
 
Dan1891 Dan1891 skrev:
Alltså, den där Malmgren, är han på riktigt, eller bara här för att provocera??
Alltså, han är på ett forum som heter "byggahus", men han bor i lägenhet.......
 
  • Haha
Minnie Mesola
  • Laddar…
F
D dibb skrev:
Alltså, han är på ett forum som heter "byggahus", men han bor i lägenhet.......
Och lever i nån sorts fantasivärld..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.