En skärmdump som visar två kommentarer på ett socialt media-inlägg om att slå sig själv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Johan.Andersson.81 och 13 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Jag är inte utan hjärna men har fel i huvudet. Det står så i min journal, inte ordagrant men med den innebörden eftersom delar av hjärnan är bortopererade efter hjärnblödningen som dödade stora delar. Så helt klart är det trasigt/ fel ( " doldt fel" )
Har en kompis som gjorde en hjärnröntgen. Journalen säger: Hjärnröntgen utförd, inget hittat.

W WFD skrev:
[bild]
"If black people can call people n*ggers, and gay people can call people f*gs, why can't I call people retards?"
 
  • Gilla
  • Haha
martin43 och 2 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Jag är inte utan hjärna men har fel i huvudet. Det står så i min journal, inte ordagrant men med den innebörden eftersom delar av hjärnan är bortopererade efter hjärnblödningen som dödade stora delar. Så helt klart är det trasigt/ fel ( " doldt fel" )
I normala fall använder inte människan sin fulla kapacitet iaf.. och får man förändringar på nått vis längs vägen.. brukar hjärnan hitta lite nya vägar /kompensera.. så även om du nu har ett dolt fel.. så kan du vara klokare än många andra! :) (hoppas du mår bra/bättre nu)
 
  • Gilla
hyggabus
  • Laddar…
En humoristisk text varnar för en "Amazon-bluff" där smycken beställts, men motorcykeldelar levererats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Fartland och 10 till
  • Laddar…
Apropå Amazon scam
jag fick i stor text erbjudande om 100 kr rabatt på mitt nästa köp om jag handlade för minst 400 i ett mail från Amazon

det gjorde jag men fick ingen rabatt alls

i det finstilta längre ner i mailet stod att det bara var grejer som amazon själva sålde, inte sånt de sålde via tredjepartssäljare, och det var ju naturligtvis såna grejer jag behövde köpa
 
Man behövde ju inte läsa särskilt långt neri mailet för att se att det bara gäller produkter som säljs och fraktas av Amazon...


Reklambanner på svenska erbjuder 100kr rabatt vid köp över 400kr på Amazon, med en svart "Ta del av erbjudande"-knapp.
 
  • Gilla
EinZweiDrei och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Man behövde ju inte läsa särskilt långt neri mailet för att se att det bara gäller produkter som säljs och fraktas av Amazon...


[bild]
Jo, men även om man läser det där fattade inte jag alls ändå, i mitt huvud köper jag av Amazon när jag beställer hos dem...
 
Kvinna i USA inte nöjd med ny registreringsskylt

ASGWTPyl.jpeg
 
  • Haha
  • Gilla
Patrik440 och 6 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Kvinna i USA inte nöjd med ny registreringsskylt

[bild]
Var tvungen att googla för att förstå det roliga. BJ är tydligen en förkortning för blåsjobb på engelska. Lite kul men väldigt långsökt:cool:
 
Mikael_L
Var siffran 889 fel? ;)
 
  • Haha
Immobil och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Var siffran 889 fel? ;)
Eller bokstaven Louisiana.
 
  • Gilla
simpa81
  • Laddar…
jarlh jarlh skrev:
Eller bokstaven Louisiana.
Vart i alfabetet hittar man den bokstaven?
 
  • Haha
Joacimz och 1 till
  • Laddar…
Hennke85 Hennke85 skrev:
Var tvungen att googla för att förstå det roliga. BJ är tydligen en förkortning för blåsjobb på engelska. Lite kul men väldigt långsökt:cool:
Alltid lika tillfredställande att förkovra sig i kunskapen som andra besitter. Verkligen uttömmande svar ibland också(y)
 
useless useless skrev:
Vart i alfabetet hittar man den bokstaven?
På sidan som har siffran 889.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Pressbyråns bidrag till denna tråd! Reklamskylt med bakverk, Pressbyrån logotyp, prostatacancermedvetenhet, humoristisk design, kostar 20 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Patrik440 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.