hsd
Snigla Snigla skrev:
1 kg
Vilket är tyngst, 1kg bomull eller 1kg bly ?
 
  • Wow
Snigla
  • Laddar…
O Oaken skrev:
[bild] Jag är på väg att köpa ny brödrost och upptäckte att byggahus hade gjort en brödrosttest! Jag blev nyfiken på bästa köp, Graef brödrost TO 62. Enligt amazon.se har den en del ganska roliga funktioner och detaljer! Även det tekniska verkar spännande!

Integrerat brödstycke låter ju skitbra. Kan man välja vilken sorts bröd man vill ha?
 
B breakman skrev:
Om vi bortser från att det politiska så är det ändå lite roligt hur lång tid han funderar på svaret, nästan så man hör kugghjulen mala där inne. För den som har ont om tid så ställs frågan vid 1:20.
[länk]
Får mig att tänka på intervjun i aktuellt med forskaren som publicerat sin undersökning ... nåt politiskt känsligt och fick en pk fråga som han tog 5 minuter på sig att svara på. Nån har säkert en länk till den.
 
B breakman skrev:
Om vi bortser från att det politiska så är det ändå lite roligt hur lång tid han funderar på svaret, nästan så man hör kugghjulen mala där inne. För den som har ont om tid så ställs frågan vid 1:20.
[länk]
Han måste vara jävligt nöjd med hur intelligent han verkar efter den frågan..
Och vilket svar han kommer med till slut: "Det är ju alltid en fråga om prioriteringar.." Inte alls som ett slag i ansiktet på de som tycker det var för stor höjning.
 
hsd hsd skrev:
Vilket är tyngst, 1kg bomull eller 1kg bly ?
Ett kilo är väl ändå ett kilo.. oavsett :cool:
 
Illustration av hästar som symboliserar energinivåer under arbetsveckan beroende på ålder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Fartland och 11 till
  • Laddar…
hsd
Snigla Snigla skrev:
Ett kilo är väl ändå ett kilo.. oavsett :cool:
Släpp det på tårna så får Du känna skillnaden ;)
 
  • Haha
  • Gilla
MsTake och 5 till
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Släpp det på tårna så får Du känna skillnaden ;)
Hehe.. provar på dina tår först isf!
Ett sk vetenskapligt experiment..

;):cool:
 
hsd hsd skrev:
Vilket är tyngst, 1kg bomull eller 1kg bly ?
Ett kilo fjädrar är tyngst, för då måste man också bära bördan av vad man gjorde mot alla de stackars fåglarna.
 
  • Haha
  • Gilla
Magnus E K och 3 till
  • Laddar…
Ett kg bly var vad man hade innan det fanns en massa fåglar att plocka.
 
  • Haha
  • Gilla
MsTake och 5 till
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Ett kilo fjädrar är tyngst, för då måste man också bära bördan av vad man gjorde mot alla de stackars fåglarna.
Går inte djurplågeri på nöjeskontot? De så kallade sportfiskarna tycker ju att det är jättekul att plåga djur med en krok i munnen helt utan nytta. Här får man ju i alla fall fjädrarna.
 
Kan vi döpa om tråden till tråkiga hörnan?
 
  • Gilla
arkTecko och 7 till
  • Laddar…
A
Den här tråden innehåller betydligt mer humor än Humortråden mitt tips är läs "Solceller 134k?!"
 
A
B breakman skrev:
Om vi bortser från att det politiska så är det ändå lite roligt hur lång tid han funderar på svaret, nästan så man hör kugghjulen mala där inne. För den som har ont om tid så ställs frågan vid 1:20.
[länk]
Det är imponerande att kunna stå tyst i 26 sekunder under en intervju. Han måste vara absolut kung på arga leken!
 
  • Haha
breakman
  • Laddar…
Cheesen
alltså min humor är kanske lite vriden.. men jag skrattar oftast när något sådan här dyker up i min inbox.... Och sen när har Elgiganten börjat med skruvdragare:)
En skruvdragare borrande i trä, reklam för "De Nyaste Modellen Makita Power Drill" från Elgiganten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.