G
harry73 harry73 skrev:
Det sägs att DVMO inte bryts ner och folk fortfarande dör av samma DVMO som redan fanns på dinosaurierna tid. Det stämmer dock bara delvis. DVMO är ett restprodukt av förbränning och finns blant annat i bilavgaser.
De senaste 20 år har bara i Sverige faktiskt fler än 2000 personer omkommit pga DVMO
Finns både människor och djur som har ramlat i stora samlingar av DVMO och dött.
 
Blodsoppen
Detta är väl humortråden???
 
  • Gilla
tergo och 6 till
  • Laddar…
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Detta är väl humortråden???
Totalt urvattnad humor:geek:
 
  • Haha
  • Gilla
Magnus E K och 10 till
  • Laddar…
M MrDizzy skrev:
Fick lära mig att det var mono om man ville betona ett det var en.
ex) koldioxid vs kolmonoxid
Helt utanför det humoristiska:
Det är två väteatomer och en syreatom, när det bara är en atom kan mono utelämnas
 
  • Gilla
hyggabus och 1 till
  • Laddar…
harry73
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Detta är väl humortråden???
Kan du förklara varför det inte är humor?
 
harry73 harry73 skrev:
Kan du förklara varför det inte är humor?
DVMO! Så nu kan du "skratta"...... Jag ser i alla fall inget roligt i detta :thinking:
 
Du är inte sur?;)
 
  • Haha
MrDizzy och 1 till
  • Laddar…
Det vore väl alltför basalt?
 
  • Haha
MrDizzy
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Du är inte sur?;)
Joo :p:(:mad::devilish:
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
R roli skrev:
Joo :p:(:mad::devilish:
Men pHy vad tråkigt det måste vara... Rent av negativt?
 
  • Haha
MrDizzy
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Men pHy vad tråkigt det måste vara... Rent av negativt?
Ja, speciell när man hoppas få läsa något roligt i humor tråden. Men jag får väl trösta mig med att jag inte ser det roliga i DVMO, för den humorn vill jag inte ha.
 
All DVMO humor är väll rätt urvattnad vid det här läget... Tydligen ingår ämnet även i öl som bryggs i Tyskland.
 
Patrik440
Tecknad bild av en vampyr som ser ledsen ut utanför en salong med skylten 'EXTENSIONS' och två glada vampyrer med långa tänder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
tommib
R roli skrev:
Ja, speciell när man hoppas få läsa något roligt i humor tråden. Men jag får väl trösta mig med att jag inte ser det roliga i DVMO, för den humorn vill jag inte ha.
Så länge du skriver @roli så är det roligt hela tiden.
 
richardtenggren
useless useless skrev:
Hösten 2021 brann det i Stenas upplag av pappersåtervinning i Gävle.

[bild]
2021


Vis av erfarenheterna från det komplicerade släckningsarbetet rev man resterna och byggde ett tält istället.
Mycket enklare...


[bild]
2022
Jag tycker det är intressant att det tog drygt 3 timmar för att skicka ut VMA:t :p

Förra branden så var jag på Lindab, på andra sidan gatan strax innan brandkåren var på plats. Då hade det inte tagit sig riktigt, senare såg jag rökpelaren från XL-bygg.
Idag så ringde pappa när han varit till Assemblin som också ligger där och berättade att det nu brann igen :p
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.