7 cm.


Jag misstänker att den här smarta fläkten är smartare än den som byggde vårt hus och skippade typ all form av isolering = varmt som in i på sommaren... Så jag vill vinna denna för att motverka detta.
 
J
7 cm

Det blir outhärdligt varmt i sovrummet i vårt hus från 1922 och pga planlösningen är det rejält svårt att hitta ett system för att kyla det utan vansinnigt fula lösningar med luftvärmepumpar på andra våningen mot gatan. Värmen klarar vi av skapligt, men värre är det med katterna som ej sover pga värmen och istället ägnar natten åt att leka högljutt, rusa över sängen och hoppa på oss. Så vi behöver en smart fläkt för katternas - och därmed även våran - sömn :crysmile:.
 
7 cm

Vi har en gammal sliten Gelia kalluftsfläkt. Om man vill köra på högsta hastigheten så måste man tejpa fast knappen eller kila den med en liten plastbit(som alltid försvinner...). De otacksamma ungarna gnäller över att den låter för mycket så att de inte kan höra vad som sägs på youtube! :rofl:
 
7 cm!

Eftersom jag i huset från 1936 drygt 4 månader om året har konstant 31 grader inomhus, bor vid järnvägsstationen med mycket trafik som omöjliggör öppna fönster, så vore en bra fläkt optimalt.
De jag har idag håller inte måttet alls.
 
Orientexpressen
Svar: 7 cm

Frukost ute är himelskt, men inte när det är så här varmt. Med den här fläkten kan vi njuta av våran utefrukost utan att smälta bort. När frukosten är avklarad kan vi ställa fläkten där vi är utan att behöva leta efter väggurtaget eller behöva hålla tummarna på att sladden är tillräckligt lång.
 
Svar: 7cm

Jag vill vinna fläkten och ge den till min far som var helt tagen av den låga ljudnivån på min egna Xiaomi smart fan då han sov över här förra helgen.
 
7cm

Jag jobbar i ett hemkontor, det skulle vara fantastiskt med en riktigt bra fläkt, det har verkligen märkts under sommarens värmetoppar!
 
Svaret är 7 cm.

Den vill jag helt enkelt ha för att den snurrar och fläktar när det är varmt.
Övriga finesser är en bonus.
 
Svar 7 cm

Jag behöver en sådan till min tonåriga son som sitter i sitt rum och har varmluften blåsande rakt i ansiktet från sin dator .
Med denna kan jag hjälpa till och blåsa bort en del av värmen. Och har jag tur så försvinner lite damm på samma gång. (y)
 
Svar= 7cm

Skulle vilja vinna denna fläkt för att sätta i dotterns rum där stackarn har 32-35 grader på nätterna ‍ .
 
  1. Svar: 7 cm

    En sån fläkt skulle komma till användning både sommar och vinter hemma hos oss.
    På sommaren för hjälpa till att torka tvätt i tvättstugan och svalka i våra sovrum. Sen på vintern för att kunna sprida värmen från braskaminen så att inte bara vardagsrummet blir varmt.
    Har också sett att denna fläkt fått bäst i test och den skulle bli ett fint komplement i vårt smarta hem.
 
Svar: 7 cm

"Fångad av en stormvind" ger döttrarnas uppträdande effekt,
tack vare Xiaomi Smartmi Smartfan blir deras TikTok-video perfekt.
Familjen kan även sova skönare på loft och vind,
känna svalkande cirkulation mot sin kind.
Från sängen ger vi fläkten instruktioner,
testar alla dess smarta funktioner.
Nu hoppas vi få testa,
...har hört att Xiaomi ska vara den allra bästa!
 
svar: 7cm

kyla för mig i sommar, plus att den har uppladdningsbart batteri är ännu mer perfekt för mig i södra Sverige och elområde 4
 
U
Tävlingen är avslutad och det har blivit dags att kora 2 lyckliga vinnare av var sin Xiaomi Smartmi SmartFan 3.

Dagens vinnare är *trumvirvel* :
- inlägg #42 av @Brasse22
- inlägg #12 av @[SKPG]Zamora

Stort grattis till er :)!

Fläktarna kommer att skickas direkt till er.

Vi tackar för alla motiveringar. En ny tävling kommer upp inom kort.

Önskar alla en fin fredag!
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Smart att ladda fläkten på natten till ett lägre timpris, och sedan köra på batteri när det eldas.
Labbar just nu med bästa placeringen av fläkten.
En vit fläkt framför en tänd braskamin, experimenterar med placering för uppladdning och användning.
 
  • Gilla
  • Älska
Ulrika M.M och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.