Svar: Diamantrör

Min man har velat ha en sån länge, jag har sagt nej för jag är så snål vore kul om jag vann ett, då skulle jag kunna retas med min man som inte har något hydroponiskt odlingskit❤️
 
Diamantrör årets perenn 2022.
Är väldigt sugen på att testa Hydroponisk odling, så detta är perfekt! Vattenkannan är väldigt vacker och mycket trevlig modell med den längre smalare pipen.
 
Svar: Diamantrör

Jag är överkänslig mot olika mögelsorter, klarar inte av att odla i jord inomhus. Har länge velat prova hydroponisk odling, men inte haft råd att komma igång, man blir inte rik på sjukpenning, särskilt om man blir nekad sådan ...
 
Diamantrör.
Har alltid varit intresserad av hydroponisk odling. Har kolonilott, men skulle vilja kunna odla året runt. Och min balkong behöver piffas upp...
 
DIAMANTRÖR! DET SKULLE VARA SKOJ ATT FÅ TESTA DETTA OCH DESSUTOM ALLDELES GRATIS!
 
Diamantrör!
Det vore jättekul att vinna detta! Gillar att testa nya saker. Vore kul att ha detta i vårat uterum och se varje dag hur det växer!
 
Diamantrör
Något jag inte lyckas med är kryddor, så här kanske svaret på mina böner finns
 
Men rackarns att inte alla fina emojis kom med :)
 
Diamantrör.

Har just flyttat från gård med växthus och stora odlingsmöjligheter till en lägenhet med balkong. Detta skulle vara en möjlighet för mig att få fortsätta odla.
 
Svaret är: Diamantrör

Jag vet inte vad jag ska skriva för fint här för att få den äran att vinna detta odlingskit... men kul vore det att vinna iallfalla! ;)
 
Svar: Diamantrör

Huuuur härligt vore det inte att bland annat kunna odla sin egen potatis på balkongen i år! Wow! ❤️ Drömvinst! Hälsar två compact living-odlare
 
S
Svar: Diamantrör

Har länge suktat efter lite mer lokal odling och detta hade passat perfekt!
 
Prydnadsgräset Diamantrör är årets perenn 2022.

Jag har varit nyfiken på hydroponisk odling efter att ha sett bilder från odlande vän på Facebook. Har dock känt mig lite handfallen inför att komma igång, så ett startkit vore perfekt! Roligt också för barnen att få vara med!
 
E
Diamantrör.
Jag skulle vilja vinna, eftersom mina kattkillar älskar att gräva bort jorden från mina krukväxter, tugga sönder växterna, klättra i dem eller peta ner dem i golvet! Och utomhus käkar sniglarna, rådjuren och hararna det mesta jag provat odla. Kanske jag kunde lyckas odla örter och annat i vatten inomhus, och till och med få ha dem i fred?
 
Dannnnnnne
Svar: Diamantrör

Jag hoppas jag vinner då vi har första sommaren i hus nu och har sett fram emot att prova odla det ena och det andra. Tomatplantor på trädäcket låter väldigt spännande :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.