Modernt matsalsarrangemang med svart bord och läderstolar i ett ljust rum med kakelugn i bakgrunden.

I den sista tävlingen för det här året tävlar vi ut ett presentkort hos Bra Innemöbler / Bra Sommarmöbler till ett värde av 5 000 kr. Välj fritt ur deras stora sortiment! Vill du förändra något rum inomhus, eller ser du fram emot sommaren och önskar dig nya utemöbler? Hos Bra Innemöbler och Bra Sommarmöbler hittar du allt du behöver.

Värde: 5 000 kr
Olivgrön sammetssoffa med kuddar och träben, placerad i ett modernt vardagsrum.

Så här tävlar du:
  1. Gå in och välj din favoritprodukt i deras sortiment.
  2. Berätta i ett inlägg här i tävlingstråden varför just den är din favorit.
  3. Länka till produkten i svaret.
Vinnaren utses fredagen den 7 januari. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
-----------------------------------------------
OBS!!! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering. Vi tackar Bra innemöbler/Bra sommarmöbler för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Johnny Boy och 3 till
  • Laddar…
Lätt! Jag skulle gärna ha en hängmatta!
Jag har dock inte riktigt några bra fästpunkter i trädgården som det är, så en sådan här med ställning skulle passa super. Att ligga i lite halvskugga och vilsamt gunga i en svalkande bris samtidigt som man läser en bra bok, svårslaget som sommaridyll!
 
Vill egentligen inte ha bokhyllor, men det finns trots allt några prylar jag skulle vilja ha till allmän beskådning. Som farfars gamla kamera och sånt. Den hade blivit fin mot en vitmålad träpanel :D
 
Äskar det här skrivbordet!

Modernt och ger ett stilrent intryck som ger ro och fokus för hemmaarbetet.

Min motivering är enkel - efter att ha flyttat med 3 barn från 114 till 174 kvadrat och uppgraderat huset med fiber, diskmaskin, nytt rum och el så är det en utmaning med nya möbler i budgeten, särskilt snygga sådana! Därför hade det varit en trevlig start på det nya året med en eller två prisvärda designmöbler i huset.
 
Alltid svårt att hitta en ”kattvänlig” dvs icke klösvänlig, och snygg fåtölj. Men när jag såg denna safarifåtölj sa det klick direkt!
 
Jag hittade dessa jättefina stolar.
De skulle passa mig bra, framför allt eftersom jag bygger nytt hus och kommer att behöva massor av nya möbler.
 
Jag gillar den här fåtöljen. Snygg och ser väldigt bekväm ut, kanske lite extra bekväm bara för att sambon inte tycker att jag behöver en fotölj
 
Det är vitrinskåpet skulle göra sig väldigt bra som ett linneskåp i vårt nya hus :) Snygg färg och vi behöver möbler nu när vi uppgraderar från lägenhet 2 rok till villa med 6 rum :D
 
Mitt i julstämningen kan jag inte låta bli att längta lite efter sommaren: tänk att få njuta av lugnet i trädgården från en sån här hammock!

Skulle bli årets julklapp att få vinna den!
 
Tycker om soffan pga benen är så tydliga och funkar skitbra designmässigt.
 
Jag önskar mig en


Jag är stor/kraftig och har dessutom problem med höft och rygg. Jag behöver ofta lägga mig ner och vila en stund under dagarna, men jag vill gärna vara ute. Jag saknar en bra solsäng. Den här tror jag skulle passa, då den inte har något på sidorna som är ivägen, går att ställa in så man sitter bra med rygg och höfter och även har en kudde. Den har dessutom hjul så jag kan flytta runt i trädgården efter sol och vind och vara med där andra är även om jag behöver vila en stund.
 
Skulle behöva byta ut våra fåtöljer i sportrummet.
 
Alltså hur snygga stolar??


stilrena samtidigt som det händer något. Fint med mjukt sammet och nätt design som inte äter upp hela rummet. Varm i färgen och ger en hemtrevlig känsla högst upp på önskelistan!
 
Jag är verkligen i behov av en byrå för mina kläder och jag kan nog inte hitta en snyggare förvaring än denna:
 
Vad matchar i vardagsrummet, är brett nog för för flera personer men ändå inte tar stor plats, med frigång för robotdammsugare och ger möjlighet gömma undan fjärrkontroller?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.