A
Tecknad bild av ett förläget gris på en handduk vid stranden bredvid en bränd baconremsa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dan_Johansson och 4 till
  • Laddar…
M MrDizzy skrev:
[bild]
Det jag förväntar mig är inte en "CocaCola lastbil" så här års utan det skall vara en rejäl "Julmusttruck" och inget annat. Även om en paraply bil inte är fel, jo kanske lite då det just nu är snöskyfflar som gäller här i västsverige då väghållarna tycks sakna ett antal plogbilar. Det enda de verkar ha är bilar som sprider "saltsörja" och det är inte mycket att hänga i granen när det snöar och vinden driver på....
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Det har nog inte med paraplyn att göra..
 
  • Gilla
  • Haha
[SH] och 6 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Det jag förväntar mig är inte en "CocaCola lastbil" så här års utan det skall vara en rejäl "Julmusttruck" och inget annat. Även om en paraply bil inte är fel, jo kanske lite då det just nu är snöskyfflar som gäller här i västsverige då väghållarna tycks sakna ett antal plogbilar. Det enda de verkar ha är bilar som sprider "saltsörja" och det är inte mycket att hänga i granen när det snöar och vinden driver på....
Du vet vad Umbrella Corporation är för bolag och var det kommer ifrån??
Om inte, här är en ledtråd:
Jämförelse av logotyper, en aqua-tegelstensfärgad för bioteknikföretag, och en röd och vit för Umbrella Corporation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Zlobban och 4 till
  • Laddar…
A
Järnvägsspår som sträcker sig genom grått landskap, med en textblåsa med skämt om två fulla personer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
andersda och 6 till
  • Laddar…
A
Animerad figur ser glad ut medan han häller öl i en flygande mugg med text om att inte lyssna på sig själv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


säger jag om corona... Eller raccon...
zombier... mm...
håller mig till ölen och spisen jag... :crysmile:
 
  • Gilla
Thomas1972
  • Laddar…
A
Tecknad bild av en morfar som sitter på en veranda utan byxor som pratar med sitt barnbarn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 8 till
  • Laddar…
A
Tecknad bild av en äldre man som tittar på TV och en spegel, irriterad över samma bild på båda.
 
  • Haha
  • Gilla
René W och 5 till
  • Laddar…
Illustration av en person i vinterkläder som tittar på två vindkraftverk i snöväder, ett fruset och böjt, med pratbubbla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Haha
Patrik440 och 8 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Det jag förväntar mig är inte en "CocaCola lastbil" så här års utan det skall vara en rejäl "Julmusttruck" och inget annat.
Bara det inte är påskmust. Hur tänkte de när etiketten blev till? Satt de i ett marknadsmöte och någon sade "We want a label with an underage girl riding a huge cock!"?

Apot_Oster_Bild.jpg
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
nino och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
E han slekt me:

[bild]
Ett annat exempel, ur verkligheten, är en mamma vid namn Mariana som döpte sina barn till Hampus och Lina.
 
A
T Troberg skrev:
Bara det inte är påskmust. Hur tänkte de när etiketten blev till? Satt de i ett marknadsmöte och någon sade "We want a label with an underage girl riding a huge cock!"?

[bild]
every girl wants a huge cook:crysmile::rofl::crysmile:
 
Maskintok skrev:
every girl wants a huge cook:crysmile::rofl::crysmile:
Det är fortfarande några timmar kvar till fredag....
 
  • Haha
1
  • Laddar…
A
R roli skrev:
Det är fortfarande några timmar kvar till fredag....
gick inte att sitta på den nå längre:crysmile::crysmile:
 
  • Gilla
MrDizzy och 1 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
every girl wants a huge cook:crysmile::rofl::crysmile:
En kock är väl trevligt att ha oavsett storlek? :p
 
  • Gilla
  • Haha
hyggabus och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.