Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 055 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är förvånansvärt bra för quizet "Koll på fastigheter"

Några fick jag allt chansa på, fråga 9 var gibberish för mig så jag blundade med mitt blinda vänsteröga och klickade. Fråga 7 kändes lite lurig först för vad gäller om man tror rören är flyttade? Men det antyddes ju inte så...
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 117 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
Varför är jag så dålig på sånt här? Fast jag är bra ändå, jag kan teckenspråk och så är
jag en jäkel på syntolkning.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 609 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
T
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 419 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Nissens
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 813 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 081 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 994 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 660 andra personer som har gjort quizet "Koll på fastigheter"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.