Hej
Den finns i svart eller vit
Motiveringen är
Ett tryggt och säkert boende för våra barn och barnbarn
 
Kameran finns i svart & vitt.

Min motevering:
Vi bor långt från något samhälle i ett hus som ligger i ett område med ett antal sommrstugor.
Vi har inga åretruntboende i vårt näroråde och med andra ord ingen som kan se om det dyker upp "objudna gäster" när vi inte är hemma.
Med denna kamera skulle vi kunna få dom ögon som saknas när vi inte är hemma.
 
svar: Kameran finns i färgerna svart och vit.
Motivering: Nog för att det är störigt när rådjuren käkar upp rabatten men det är ingenting mot hur störigt det är när de natt efter natt falsklarmar i min nuvarande ”dumma” kamera. Skulle vara skönt att levla upp till personigenkänning.
 
E
Kameran finns i svart eller vitt utförande.

Jag skulle vilja ha koll på våra katter inomhus när vi inte är hemma och på natten! ‍⬛‍⬛ Är det Kasper som jämt jordbrukar i en kruka, så att det är jord på golvet på morgonen? Eller är Simba den skyldige? Är de så duktiga att de inte går på köksbänken när vi inte ser eller är de bara skötsamma när vi har ögonen på dem? Några katthår brukar på något mystiskt sätt hamna på spisen...
 
Svar: Svart & vit.

Motivering: Jag vill som de flesta andra kunna ha koll på vårt hem även när vi inte är hemma. Då och då skulle jag säkert koppla upp mig på en fikarast också, bara för att drömma mig hem för en stund. =D
 
Finns i svart och vitt

För att ha koll på saker o ting.
Det självklara valet, en kamera från Ring.
 
Färgerna är vit o svart.

Behöver en kamera för dold obevakad del av tomten
 
Svar: Svart och Vit
Motivering: Vi är på väg och ska bygga hus strax. Bodde förut i hus där vi första vintern i huset hade någon som gått omkring huset och spanat in när vi var borta. Till nya huset kommer jag vilja ha någon form av kameraövervakning.
 
Kameran finns i färgerna svart och vit.

Har länge funderat på att sätta upp en utomhuskamera i vårt fritidshus.

Man vill ju veta hur det ser ut, om det ligger massa snö som behöver skottas undan eller få larm om det springer några obehöriga personer runt huset.

Hoppas därför få lugna mina nerver med denna fantastiska kamera som jag nu äntligen kan koppla in då vi nu fått bredband i fritidshuset :)
 
Finns i svart och vit.

Har velat ha en kameraringklocka ett tag men aldrig kommit till skott. Både för säkerhetsaspekten men också för att fånga andra udda videoklipp som djurlivet häromkring djurlivet.
Har varit nyfiken på Ring ända sedan de var med Shark Tank för herrans massa år sedan, pre Amazon.
 
Den finns i svart och vit!

Har ett support ärende just nu med 1st Utomhuskamera och 1st inomhuskamera.
Båda verkar ha gett upp och dom är strax över 1 år. Så får inga nya av dom.

Sedan har jag en ringklocka med kamera som för en vecka sedan helt plötsligt inte plingar, när man trycker på den. Så den går till skroten.

När jag fick se denna tävlingen såg jag det som ett tecken! :love:
 
Kameran finns i färgerna svart och vit.

Jag har funderat mest på kamera med sladd. Vore intressant att prova hur länge batteri håller för min användning.
 
Rätt svar är vit och svart så klart, jag hade behövt vinna ett par sådana, hade varit skönt och kolla om där springer folk runt mitt hus när jag lämnat det för att köra och jobba, barnen hade känt sig säkrare här hemma om dom vet att pappa kan kolla så det är Lungt runt huset ☺️☺️☺️
 
Svart o vitt.. precis som det är att se om det är vän eller fiende som syns i kameran
 
Svaret på frågan är två färger, svart och vit!

Min motivering:
Som fattig småbarnsförälder så måste jag lägga mina pengar på barnen i första hand, och har haft inbrott på vår inglasade altan tidigare. Frugan vågar inte ha något där ute men med en kamera så tror jag att vi hade kunnat köpa nya möbler och ha på altanen och njuta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.