Hej!
Nu är äntligen mitt drömhem så gott som klart. Inser att man aldrig blir riktigt klar med sitt hem som husägare.
Detta radhus är inget nybygge men jag har haft mycket hjälp av er på byggahus ändå, under resans gång.
Huset är byggt -73 och inga större renoveringar/ombyggnader har gjorts, förrän jag köpte det. På visningen insåg jag att detta är mitt drömhem, och nu... några månader senare och massor av tusenlappar senare - kan jag inte annat än att vara varm i hjärtat när jag tänker på den framtid jag vill ha här.

Kolla in på mina före och efterbilder på bloggen.
När livet ger dig tusen skäl att gråta - visa då att du har tusen skäl att le...
en kommentar uppskattas alltid.

Skriver detta inlägg på flera forum, eftersom dom varit till hjälp.
Tack!
 
Väldigt snyggt! Bra jobbat att få till det så bra och att orka igenom hela processen!

I ett av era badrum har ni valt fascinerande likt hur vi har i ett av våra badrum, så det tyder väl på att ni har god smak ;) (eller så har vi båda lika illa smak i just det fallet ;) )

Jag har inga riktigt bra bilder upplagda på det badrummet i färdigt skick, men lite aning kan du få om du kollar in Galleri : Visar
och
Galleri : Visar

Jag tror vi har ungefär samma vita 10x30-kakel på väggen (ni har nog lite mattare), ungefär samma svarta 30x30-plattor på golvet, ungefär samma svarta 10x10-plattor i duschen, vi har samma toalett, samma duschväggar och banne mig om inte takduschen är väldigt lik också!

Som sagt, snyggt jobbat!
 
Haha, det var mycket som var lika där.
Takduschen ser också ut att vara den samma!

Tack för titten - jag hoppade in till er och kikade, och det var jättefint!
 
Skitsnygg renovering!!!

Måste fråga var du köpt hallmattan och tavlan som har Amerikanska flagga som motiv.
Sugen....
 
Vad läckert Du renoverat!

En del av Dina val var djärva tycker jag som aldrig skulle vågat välja sådana tapeter. Men just därför var det extra kul att se det fina slutresultatet.

Peppes Bodega - Jag tror att Newport i Stockholm har en liknande flaggtavla. Men den är dyr.
 
otroligt läcker renovering smakfullt och klassiskt
 
Tack så mycket för era kommentarer.
Tavlan finns som sagt på Newport och liknande affärer. Men just denna är måttbeställd på Gallerix. Såg att även Mio möbler hade liknande...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.