Onsalakorven andr.ljung skrev:
[bild]
Kyrkan hade otur med en vattenläcka för ett par år sedan :sweat:
 
  • Flygbild på en kyrka med en stor mörk våt fläck på marken från en vattenläcka.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
MrDizzy och 5 till
  • Laddar…
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Kyrkan hade otur med en vattenläcka för ett par år sedan :sweat:
Alltid tråkigt med vattenläckor, men denna var lite kul
 
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Kyrkan hade otur med en vattenläcka för ett par år sedan :sweat:
Tycker den "läckan" ser "photoshopad" ut. Det stämmer inte riktigt med "mittlinjen" när beläggningen blir mörkare. Men det var ett bra försök....
 
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
Det är lite roligt hur man efter ett tags läsande i den här tråden får upp en ganska bra bild på hur personerna som lägger upp skämten är ;)
 
  • Gilla
Fario och 4 till
  • Laddar…
T Trunk skrev:
Det är lite roligt hur man efter ett tags läsande i den här tråden får upp en ganska bra bild på hur personerna som lägger upp skämten är ;)
Ja jag har länge misstänkt att @Tokslut tankar bilen men jag har inte vågat säga något... :seenoevil:
 
  • Gilla
  • Haha
faf och 8 till
  • Laddar…
Leende kvinna i vit t-shirt med photoshoppad text om masker och guds beskydd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Grodvarning: givetvis är texten ditphotoshoppad, och om det varit på riktigt så borde hon förstås haft en mask på sig.
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
R.Wallin och 4 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
[bild]
Ska man tolka bilden som att tjejen är beväpnad? Eftersom hon inte har en mask själv?
 
R roli skrev:
Tycker den "läckan" ser "photoshopad" ut. Det stämmer inte riktigt med "mittlinjen" när beläggningen blir mörkare. Men det var ett bra försök....
Visst är det så, men blir ju mindre kul om allt ska vara rätt och riktigt ;)
 
Den här är inte photoshoppad.

Person med marinblå t-shirt med texten "SORRY I'M LATE I DIDN'T WANT TO COME
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Protte
 
  • Gilla
  • Haha
Fartland och 5 till
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Den här är inte photoshoppad.

[bild]

Protte

Näe, det tror inte jag heller. Den ser mycket mer "riktig" ut med "kroppsformade" bokstäver än t.ex den i inlägg #19399 där allt ser ut att ligga på samma "plan" dvs troligen "shoppad".
 
Mikael_L
T Trunk skrev:
Det är lite roligt hur man efter ett tags läsande i den här tråden får upp en ganska bra bild på hur personerna som lägger upp skämten är ;)
Japp, en del skämtar, en del bedriver politik.

De flesta har förvisso politiska preferenser, men försöker kanske att inte låta de skina igenom i ickepolitiska ämnen.
Och jag kan väl också säga som så, visade min kusin denna bild som är djupröd sosse (och t.o.m går i första-maj-tåg varje år) så skulle jag vika mig dubbel av skratt, när den kommer från tokslut (och jag därmed vet att det är en politisk inlaga) så är det rätt tveksamt att ge ett gilla!

[allvar/]
[humor]
 
  • Gilla
elpaco och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
Mikael_L Mikael_L skrev:
Japp, en del skämtar, en del bedriver politik.

De flesta har förvisso politiska preferenser, men försöker kanske att inte låta de skina igenom i ickepolitiska ämnen.
Och jag kan väl också säga som så, visade min kusin denna bild som är djupröd sosse (och t.o.m går i första-maj-tåg varje år) så skulle jag vika mig dubbel av skratt, när den kommer från tokslut (och jag därmed vet att det är en politisk inlaga) så är det rätt tveksamt att ge ett gilla!

[allvar/]
[humor]
Har du förklarat för din kusin att han demonstrerar mot sitt eget styre då? ;)

Jag tycker politisk satir kan vara roligt åt båda hållen, nej jag röstar inte på centerpartiet ;)
 
Hund som tuggar på stort ben med en sko placerad på ena änden för att se ut som en fot.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Myckling och 14 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Det går väl snart ändå inte att köpa tumstockar i trä med tanke på vad virket kostar… :crysmile:

Inte i plast heller.. Får bli i papper, som med alla sugrör nuförtiden :crysmile:
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
tommib
W WFD skrev:
[bild]
Varför har de satt skon på den proximala leden? Alltså den som är mot axel/höft? Det är väl inte roligt? När man gör fel alltså?
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
halper och 14 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.