Den maximala strömförbrukningen är 55 w . I standby läge 2 w.
Jag bor i ett hus från 1953 med självdrag och luften är inte bra. Det blir mycket damm samt andra partiklar. Skulle vara väldigt glad för denna! Då jag ofta vaknar med huvudvärk som jag tror beror på luften.
Sonja Gjengstö Toredalsgatan 39 41871 Göteborg. sonja.gjengsto@hotmail.com
 
Max. strömförbrukning
55 W
 
Max. strömförbrukning
55 W

Vi har två katter.
 
Svaret är 55W.

När vi flyttade från lägenhet till hus såg jag fram emot att få sova med maken i det luftiga sovrummet, då vårt tidigare sovrum varit ganska instängt. Dock hade jag inte räknat med att vi till 80% av tiden skulle dela sovrum (och säng) med två små individer. Vad fantastiskt det vore att vinna denna för att få en bättre luftkvalitet i det rum där fyra, istället för två, personer nu sover.
 
55 W
Om uttrycket ”om nu sanningen skall fram” äntligen får upplevas så vore det fantastiskt om denna luftrenare förändrar och förbättrar livet för så många!
 
Svar: 55 W

Hus med dålig ventilation. Vaknar alltid med täppt näsa.
Hade varit toppen att kunna få en bättre luftkvalité inomhus.
 
Svar: 55W

Har en 3-åring som blivit pollenkänslig, denna skulle verkligen hjälpa henne att sova bättre.
 
Svar: 55W
Vi spenderar 8 Tim av dygnet i sovrummet. För 3 personer är det tillsammans 24 timmar per dygn. Det är skäl nog.
 
55W

Pust, jag vill ha ren luft!
 
55W

Pust, jag vill ha ren luft!
 
1. Maxeffekten är 55W.
2. Som så många andra här i tråden så har vi både astma och allergier i vår familj. Kanske är vi lite annorlunda ändå för även en av våra katter lider av allergi. Vi har gjort allt vi kunnat för att få henne att må bättre. Allt utom just att ha testat en luftrenare då. Så för hennes och resten av familjens skull så skulle det ju vara toppen att få testa om denna funkar. Är det någon som har hört en snörvlande och nysande katt någon gång? Då vet ni hur vi har det. Och kanske kan det sätta stopp för de andras snorande och snörvlade med. Man vet inte förrän man har testat. Om inte annat så får vi ju en hälsosam inomhusmiljö i alla fall. Nog så viktigt nu när man jobbar hemifrån.
 
Svar: 55W

Har precis fått en ny familjemedlem i form av en son. Kan därför inte längre sova med öppet fönster pga kylan på nätterna. Detta hade varit skönt för samtligas sömn i rummet. Hoppas på tur!
 
Svar: 55W

Har ett äldre 50 tals hus med dess brister.... har även en helt underbar flickvän som springer runt i huset
och hostar och snörvlar. Fick låna en liknande ett tag men den hade inte de fina värdena som denna Philips luftrenare har.

Hon kände en klar förbättring, en helt annan tjej men som det ser ut idag är kostnaden för en Philips 3000i lite mer än vad jag just nu klarar av.

Hade varit helt underbart att kunna överraska henne med denna lilla undergörare.
Tänk så liten men ändå så effektiv, som ett andnings Elexir.

Hälsningar Michel
 
Svar 55w
Då vi har en gammal luftrenare hade det varit fint att kunna byta ut till en ny.
 
55 W

Näsor rinner och ögon likaså,
som kärleksfull pappa är det tufft att titta på.
Jag stänger alla dörrar och fönster,
gör allt för att stoppa allergins årliga mönster.
Tre söner hostar och nyser jämt,
tänk att få överraska med en uppiggande present!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.