Staplad Makita verktygslådor i blå plast på ett metallgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logotyp för ett varumärke, text "Varumärke" till vänster och "thakita" till höger, på vit bakgrund.
 
  • Haha
  • Gilla
faf och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Tokslut Tokslut skrev:
[media]
Dags att tipsa om att det finns biltvättautomat på många bensinstationer :thinking:
 
Mikael_L
Jag tycker liksom att överskriften på anslaget missar lite...
Instruktionsskylt och anslag om hissfunktion vid strömavbrott i hiss, med knappar och säkerhetsmärkning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag tycker liksom att överskriften på anslaget missar lite...
Inte då, det fattas bara ett "inte" då... :oops:
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
[bild]

(Bilden snodd från fluxio.se, och där var den snodd från någon Facebookgrupp (Inget elfel .. & något mer ...))
Kort och koncist!

Jag gillar att breda ut texten lite...
 
  • Etiketter på förvaringslåda med texten "PÅSK OCH ÖVRIGA HÖGTIDER FÖRUTOM JUL".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Karlia Karlia skrev:
En fotograf kan fungera också

[media]
Tack för tipset!!!:love:
 
  • Gilla
Karlia
  • Laddar…
Det är väl ändå över måttan naivt att tro att en kristdemokrat ska ta intryck av vad som står i bibeln... Skärmdump av en nyhetsartikel med texten "Beslutet: Inget tiggeriförbud i Munkedal".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
[bild]
En av dem åtminstone...

 
  • Gilla
MrJozk
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det är väl ändå över måttan naivt att tro att en kristdemokrat ska ta intryck av vad som står i bibeln...[bild]
nåja när fan läser bibeln ska man sluta lyssna så.....
 
  • Gilla
  • Haha
Peri30 och 7 till
  • Laddar…
I ikeo skrev:
nåja när fan läser bibeln ska man sluta lyssna så.....
touché
 
Är det inte "radhus med villakänsla" man brukar vilja marknadsföra?

Skärmdump av en fastighetsannons med beskrivning av ett radhus i Rimbo som erbjuder "villakänsla".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sona2012 och 7 till
  • Laddar…
Text om att stänga Bromma flygplats för att bygga lägenheter, med ikoner av flygplan och bagagevagn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 16 till
  • Laddar…
Har varit borta i snart en vecka så jag kan missat nåt, men i antal folk man fick in i en bil så hade vi en folkabuss från ca -72 halvt ombyggd till husbil så det fanns inga riktiga säten förutom de 2 fram som jag körde och jag tror det var ca 15 rätt berusade passagerare i den som drällde överallt. Jag körde och blev stoppad av polisen , fick blåsa och sen en tillsägelse att ta på bältet och fick fortsätta utan vidare åtgärd. Tror inte dagens polis skulle göra så.
 
V Ville_Vessla skrev:
Har varit borta i snart en vecka så jag kan missat nåt, men i antal folk man fick in i en bil så hade vi en folkabuss från ca -72 halvt ombyggd till husbil så det fanns inga riktiga säten förutom de 2 fram som jag körde och jag tror det var ca 15 rätt berusade passagerare i den som drällde överallt. Jag körde och blev stoppad av polisen , fick blåsa och sen en tillsägelse att ta på bältet och fick fortsätta utan vidare åtgärd. Tror inte dagens polis skulle göra så.
nja det blev ju en lagändring efter en dödsolycka med just en polis som körde en överlastad bil, att man får inte sitta fler personer i bilen än vad den är typgodkänd för.

En tråkig historia som ju egentligen inte passar i humor tråden, ber om ursäkt för det
 
Ja, förr fick man väl sitta hur många som helst i bilen så länge man använde alla de bälten som fanns?




Eftersom det är en humortråd så får jag väl fylla på med lite bilrelaterad humor:

Leende man med textskämt om att springa bakom och framför bilar leder till "exhausted" och "tired".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Blazermannen och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.