Fast för att var ärlig så är skogens från ÖoB bättre och mycket mer prisvärd. (och jag hatar verkligen ÖoB sedan de övergick till att bli kings of lågprisvaruhys) Tack jag vet Jag tiden när man kunde köpa en krockskadad strv 103.
 
  • Gilla
Pelk och 6 till
  • Laddar…
Svartvit bild av en manlig individ med en fjäril över munnen och texten "När Lambertz tystnar" under.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
fubar och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
harry73 harry73 skrev:
Den verkar röra på sig, även om det bara är 185 m per timme, eller försöker jag nu hämta för mycket info ur ingenting?:oops:
[bild]
Det här är ju inte humor... Bara tragiskt att gps:en inte har större noggrannhet än så.

Vad som är humor dock, är alla Byggahusare som tror på GPS:en för att fastställa vart tomtgränsen går..
När jag ser den bilden så ser jag bara gransämjan som går åt skogen.
 
  • Gilla
  • Haha
AndersPS och 3 till
  • Laddar…
Gransämjan ska vara i skogen.
 
  • Haha
Cheesen
  • Laddar…
hmmm skeppet verkar ha lagt till i hamnen "Suez Kanalen" i drygt 5 dagar .... Skärmklipp av EVER GIVEN-fraktfartyget som visar att det varit förankrat i Suezkanalen i 5 dagar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
:crysmile:
 
harry73 harry73 skrev:
Den verkar röra på sig, även om det bara är 185 m per timme, eller försöker jag nu hämta för mycket info ur ingenting?:oops:
[bild]
Inte konstigt den är kvar. Omringad av 4 båtar som håller emot alla flyktförsök!
Skärmklipp som visar fartyget EVER GIVEN omgivet av fyra andra fartyg på en sjökarta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
harry73
M MrDizzy skrev:
hmmm skeppet verkar ha lagt till i hamnen "Suez Kanalen" i drygt 5 dagar .... [bild] :crysmile:
Det är en hoax! De säger att de gick på grund medan de roar sig med rom och flickor i hamnen
 
Eftersom att det ändå är humorhörnan måste jag säga att jag tycker att det är hysteriskt kul att den har ett angivet ETA-klockslag i Rotterdam.

”Alltså vi får inte loss skiten och vet inte riktigt vad vi ska göra – vi provar lite olika grejer. Men får vi loss den så är den framme klockan två på onsdag, insh’Allah.”
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Det är en hoax! De säger att de gick på grund medan de roar sig med rom och flickor i hamnen
I Egypten? Nja :D
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
6ZHQQZd_d.webp
 
166409302_2008473885982427_5604931051438325991_n.jpg
 
  • Haha
  • Gilla
swe.jocke och 15 till
  • Laddar…
De verkar ha lite konstiga internkurser hos evergreen....
Lastbil med texten "EVERGREEN" blockerar en trafikerad väg medan andra fordon köar bakom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
PAF och 8 till
  • Laddar…
M MrDizzy skrev:
De verkar ha lite konstiga internkurser hos evergreen....
[bild]
Eco driving. Minskar trafiken.
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
I Egypten? Nja :D
Dom letar febrilt, därav dröjsmålet!
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
M
 
  • Gilla
  • Wow
MariaiÖstergötland och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.