Med lyfttvingen Viking Arm kan man lyfta 150kg.


Tipi 147 den vedeldad terrassvärmaren hade designmässigt blivit en perfekt kontrast på uteplatsen vid vårat Köpenhamnsröda Ölands torp och förlängt underbara sommarkvällar till natt för mig och min familj.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
150kg är svaret på frågan.
En tipi med en värmande eld blir den självklara samlingsplatsen för familj och vänner i min trädgård. Snygg är den också! /Anna Samuelsson
 
GustavN
Man kan lyfta 150kg.

Efter en kall och kylig vinter utomhus pga covid-19 så vore denna superb på altanen ihop med uteköket nu framåt våran.
 
1) Man kan lyfta 150 kg och med endast 1 hand .
2) När Cortenstål började dyka upp för många år sedan i trädgårdshandeln. Så blev dom flesta trädgårdsmästare/arkitekter så glada, för cortenstål är ju så snyggt. Skapar liv och blickfång där man har det- En WOW känsla.
En vedeldad terrassvärmare och grill hade gett vår familj/släkt många trevliga ,mysiga stunder ihop och även gett trädgården ett snyggt lyft!
 
150kg kan man lyfta!

Det är precis en sån värmare jag önskar mig i 40årspresent!
Vi hade en eldstad i vårt tidigare hus men har tyvärr inte någon i vårt nys hus. Saknar det verkligen! Den skulle passa perfekt på vår uteplats!
 
150kg. Dessa kommer göra vår altan galet snygg! Alla som går förbi på gatan kommer dessutom bli gröna av avund! För att inte tala om grannarna!

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: https://shop.byggahus.se/products/tipi-vedeldad-terrassvarmare

Värde: 4 995 kr

Visa bilaga 492431

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: https://shop.byggahus.se

Visa bilaga 492432

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.[/QUOTE]
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.
 
Visst lyfter den 150 kg.
Och en Tipi skulle matcha all annan Corten vi använt på vårt älskade hus.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu längtar vi ut till altan och uteplats, men visst är det lite kyligt?

Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: [länk]

Värde: 4 995 kr

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: [länk]

[bild]

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.

150kg kan man lyfta med vikingarm.

Önskar att jag och min familj fick denna Tipi. Hade bjudit hem mina syskon så vi kunde sitta ute och coronamysa vid denna otroligt fina grill! Den hade prytt altanen väldigt väl och jag hade skrytit om den för grannarna
 
Den klarar att lyfta 150 kg. Hade ju också varit en trevlig pryl att vinna. Men nu var det en mer intressant sak, nämligen en eldplats i cortenplåt som var aktuell. En sådan skulle passa perfekt i vår trädgård för att få en mysig och trevlig samlingsplats för familj och vänner (när corona problemet avtar) samt ge en möjlighet till att minska vedförrådet innan naturen tar tillbaka den.
 
Viking arm?! Visste inte att det fanns ett verktyg som kunde ”räddat” min rygg, nu vet jag. Coolt! (150kg)
Kaaaanske kan en ”Tipi” få bort lite av min ångest att vi fattade ett felbeslut när vi byggde nytt i Båstad; vi satte INTE IN EN KAMIN!
Oj va vi ångrar oss...
Vad jag förstår så kan den t.o.m stå på trädäcket (som e stort), VILL HA ;)




Vi har nöjet att tävla ut en Tipi 147 vedeldad terrassvärmare och grill i cortenstål från Byggahus.se Shop.

Läs mer om värmaren här: https://shop.byggahus.se/products/tipi-vedeldad-terrassvarmare

Värde: 4 995 kr

Visa bilaga 492431

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna terrassvärmaren/grillen, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga:

Hur tungt kan du lyfta med lyfttvingen Viking Arm?

Det rätta svaret hittar du här: https://shop.byggahus.se

Visa bilaga 492432

Vinnaren utses fredagen den 12 mars.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen sponsras av Byggahus.se Shop.[/QUOTE]
 
150 kg

Efter att ha eldat på terassen med en eldkorg har vi blivit tvungna att byta trallen så för att undvika ett byte varje år så hade denna varit magisk!!
 
Man kan lyfta 150 kilo med den.

Jag skulle gärna vinna en tjusig terrassvärmare som ska få stå intill spa-badet vi inte skaffat än på terrassen vi ännu inte byggt.
Men snart så ... Något ska man ju ta sig för under denna coronasommar.
 
150 kg

Perfekt att kunna värme sig ute så att man kan träffa människor på ett säkert sätt utan att frysa häcken av sig.
 
150 kg kan man lyfta med den. Skulle vara perfekt att kunna sitta ute och få lite värme även när det är kyligt ute. Skulle passa perfekt på våran terass.
 
Man kan lyfta 150 kg med Viking Arm.

Vilken ädelsten i stål - väder och vind den tål! Så jäkla snygg - den vill vi ha :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.