Jag förutsatte att det var bägge tomterna man köpte men att mäklaren inte orkat rita in ordentligt. Antagligen har en tidigare ägare köpt bägge tomterna och byggt huset i mitten?
 
Dalbotant Dalbotös skrev:
Jag förutsatte att det var bägge tomterna man köpte men att mäklaren inte orkat rita in ordentligt. Antagligen har en tidigare ägare köpt bägge tomterna och byggt huset i mitten?
"Allmän information: Fastigheterna Trollhättan Fors 2:83 och Trollhättan Fors 2:94 är samtaxerade och försäljningen rör båda fastigheterna."
 
harry73
B b8q skrev:
"Allmän information: Fastigheterna Trollhättan Fors 2:83 och Trollhättan Fors 2:94 är samtaxerade och försäljningen rör båda fastigheterna."
Då kan mäklaren fortfarande inte räkna eftersom båda fastigheter är ca 3000 kvm och inte 2500
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Mikael_L
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag antar att det var till salu, i höstas ...
Men otroligt häftig lägenhet i stockholm, det är i princip orört i nästan 120 år, sedan det byggdes.
Lite lite el har de dragit in, jag hittade något enstaka vägguttag och TV-uttag ...

[länk]
Lägg ett bud på 100 000
 
Mikael_L
"Ojoj, ja här var det slitet och förfallet. Stort renoveringsbehov."
"Jag kan ev sträcka mig tlll 100', för jag kommer behöva plöja ner enorma belopp för att få fason på boendet sen..."

Lyckad strategi va?. :rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
jcalfred och 2 till
  • Laddar…
  • Gilla
Fartland och 1 till
  • Laddar…
H Hellenbol skrev:
Trodde inte man fick länka till lägenheter här, då måste jag få passa på att bidra med den här i stort sett orörda stockholmslägenheten:

[länk]

Så underbart kök.
Normcentralen är verkligen malplacerad
Hade varit snyggare med diazed med tidstypiska porslinssocklar uppsattapå en snygg trä ellor marmor skiva
 
Men det är ju lite det som är charmen. Ingen byggnadsvårdsnörd har varit i närheten av den här lägenheten.
(svar till Uffe A, någon annan hann emellan.)
 
H Hellenbol skrev:
Men det är ju lite det som är charmen. Ingen byggnadsvårdsnörd har varit i närheten av den här lägenheten.
(svar till Uffe A, någon annan hann emellan.)
Vi ttcker alla olika
För min del är den normcentralen lika charmig som att riva ner en kakelugn och ersätta med elelement :cool:
 
  • Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Fina lägenheter till salu:
[länk]
Tack för tipset! Den tråden hade jag inte sett. Och där var ju "min" lägenhet såklart redan länkad!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.