Nu har de tre vinnarna utsetts i den här veckans tävling.
Grattis säger vi till @tveksamt, @Paulina123 och @anders07.
Vi hoppas ni får god nytta av er vinst och att ni kommer spara in en del värmekostnader med hjälp av Easyserv!
 
  • Gilla
Chrissofsweden och 5 till
  • Laddar…
Stort tack!

Det är verkligen uppskattat och spännande att få försöka spara ännu mer energi/miljö!
 
A
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Nu har de tre vinnarna utsetts i den här veckans tävling.
Grattis säger vi till @tveksamt, @Paulina123 och @anders07.
Vi hoppas ni får god nytta av er vinst och att ni kommer spara in en del värmekostnader med hjälp av Easyserv!
I demand a recount
 
Verkligen tack!
Hoppas den gör oss så stor nytta som jag hoppas på!
 
@Paulina123 och @anders07 har ni hört något från EasyServ?
Jag har inte hört ett knyst sedan Annelies meddelande om vinst och att hon skulle lämna över uppgifter till dem?
 
tveksamt tveksamt skrev:
@Paulina123 och @anders07 har ni hört något från EasyServ?
Jag har inte hört ett knyst sedan Annelies meddelande om vinst och att hon skulle lämna över uppgifter till dem?
ja, min levererades ett par dagar senare. Väntar på montör efter nyår eftersom jag har poolstyrning och då behövs någon extra kontakt.
 
anders07 anders07 skrev:
ja, min levererades ett par dagar senare. Väntar på montör efter nyår eftersom jag har poolstyrning och då behövs någon extra kontakt.
Hmm, intressant. Skickade den direkt eller var ni i kontakt på annat vis först?
 
tveksamt tveksamt skrev:
Hmm, intressant. Skickade den direkt eller var ni i kontakt på annat vis först?
Jag fick ett "grattis mail" och de bad mig bekräfta min adress.
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
@Paulina123 och @anders07 har ni hört något från EasyServ?
Jag har inte hört ett knyst sedan Annelies meddelande om vinst och att hon skulle lämna över uppgifter till dem?

Hej

Det var samma för mig - fick ett grattismail först och ett par dagar senare kom paketet. Fick du ett grattismail där du fick bekräfta din adress?
 
Nej, jag misstänker att min mail ätit upp det mailet och spottat ut det långt ner in någon spam-folder eller rensat bort det direkt.
Har mailat till företaget och påpekat problemet så det löser sig säkert. :)
 
tveksamt tveksamt skrev:
Nej, jag misstänker att min mail ätit upp det mailet och spottat ut det långt ner in någon spam-folder eller rensat bort det direkt.
Har mailat till företaget och påpekat problemet så det löser sig säkert. :)
Det gjorde det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.