A
Tomten har vissa uppstartsproblem i år.....
En person utklädd till tomte dras längs marken av en ren framför ett rött hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Fotografen
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Tomten har vissa uppstartsproblem i år.....
Och landningsproblem......
 
  • Wow
Luddis_1
  • Laddar…
Fairlane
Text på en lapp som varnar för att en länk om Håkan Hellström sjunger julsånger faktiskt leder till en video där han sjunger julsånger.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
ricebridge och 22 till
  • Laddar…
A
Klicka INTE!!
 
  • Gilla
Belhoo och 1 till
  • Laddar…
Reservhjulskåpa på fordon med "Millennial anti-theft device"-skämt om en manuell växelskemasdiagram.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
tobbbias och 11 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
[bild]
Som en millennial (födda 81-96) så undrar jag hur mycket svårare man tror att den sjätte växeln är tillochmed backen ligger ju rätt ;):p
 
TeroM TeroM skrev:
[bild]
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Som en millennial (födda 81-96) så undrar jag hur mycket svårare man tror att den sjätte växeln är tillochmed backen ligger ju rätt ;):p
Det är inte backen, det är en norsk Räser-växel! :rofl:
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
God Jul! Men vad är julen utan en jul-fräckis!

 
  • Gilla
  • Haha
tobbbias och 7 till
  • Laddar…
Vad är det för fel när jag bara får höra/se 4 sekunder av många videor på forumet, tex den julfräckisen.
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Vad är det för fel när jag bara får höra/se 4 sekunder av många videor på forumet, tex den julfräckisen.
Vad händer när det gått 4 sek?
 
  • Haha
  • Gilla
Myckling och 3 till
  • Laddar…
Bara stannar och så kommer en ”snurra runt”.
Sedan kommer ett meddelande att filen är skadad eller har funktioner som webbläsaren (safari på iPad) inte kan hantera.

får gå på stationära datorn.
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Samma här. Efter några sekunder fryser det om jag kollar på padda eller telefon. På dator funkar det.
 
Funkar på min androidtelefon i alla fall (med byggahusappen).
 
prototypen prototypen skrev:
Vad är det för fel när jag bara får höra/se 4 sekunder av många videor på forumet, tex den julfräckisen.
Jag hade samma problem tidigare, men det har rättat till sig efter det att jag gått ner till högra nedre hörnet och ändrat på någon inställning (som jag dessvärre inte kom ihåg vad det var) där jag tryckte på auto och efter det har det fungerat. Nu sitter jag förvisso med en äppelskrutt som förmodligen snart blir äppelpaj.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.