Set av arbetskläder med T-shirt, jacka och byxor från Blåkläder, reklam för tävling.
Klä dig rätt för hemmaprojektet med arbetskläder från Billiga-arbetskläder.se. Den här veckan kan du vinna ett helt set arbetskläder från Blåkläder, du väljer själv om det ska vara till dam eller herr och vilken färg du vill ha. Vinsten består av en T-shirt, ett par byxor i slitstarkt material och en jacka med luva och softshellförstärkning på axlar, rygg och armbågar.

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna arbetskläderna, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Hur många färger kommer herrmodellen av jackan i?

Vinnaren utses fredagen den 13 nov. Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Billiga-arbetskläder.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Brasse22 och 10 till
  • Laddar…
Paddannn
9 härliga färger finns herrmodellen i.
Jag skulle verkligen vilja vinna arbetskläderna mest egentligen för att jag vill se bra ut när jag renoverar där hemma, kör med skräp till tippen eller svänger inom affären påväg hem från tippen.
Sen skadar det inte med ordentliga arbetskläder jämfört med att använda elverktyg iklädd mjukisbyxor, ur säkerhetsperspektiv då alltså.
 
9 färger är det!

Vi har nyligen köpt ett fint gammalt 30-talshus och kommer flytta dit från att ha bott i en lägenhet. Finns mycket i huset och trädgården att fixa, och finns många saker som vi ännu inte har men verkligen behöver (t.ex. bra arbetskläder). Det här vore toppen som en kickstarter inför arbetet vi har framför oss.
 
9 Färger finns det.
Ska man bygga bra behöver man bra kläder som dessa.
 
9 Färger

Mina Fristads byxor har hål i knäna, byggarhoodien har hål lite överallt. Kan ju inte hålla på i trasiga kläder så nu blir inget gjort, med alla dessa hål vet jag inte var tummen sitter
 
9 färger, härligt!

Jag har både tappat i vikt sedan jag skaffade hus så byggbyxorna passar inte längre ordentligt, och nu har jag dessutom slitit ut dem både i gren, på knäna och längs insidan av modden.
Ett par nya härliga och snygga fristadsbyxor kompletterat med en färgglad byggjacka skulle verkligen lysa upp mig och mina byggen i höstmörkret!
 
E
9 färger!

Kläderna vill jag inte vinna till mig själv utan till min man som envisas med att använda ett par utslitna jeans som är så trasiga i rumpan så han visar kallningarna för alla grannarna när vi är ute på tomten och fixar med trädgården eller renoverar på huset.
 
  • Haha
janusz_w
  • Laddar…
Fury
Nio färger!

Det vore inte dumt med lite fräscha arbetskläder, så det är väl dags att lägga ett första inlägg.
Har läst och följt sajten med stor behållning sedan februari 2019.
 
9 färger finns det! Är präcis flyttat i hus så det är mycke fix att göra och skulle behöve något rigtigt bra kläder att jobba i!
 
Blåkläders softshelljacka X4930 finns i nio olika färger och jag skulle gärna vilja vinna ett set arbetskläder för mina hemmaprojekt.

Min arbetsgivare är med rätta ganska irriterad då jag använt mina jobbarkläder när jag renoverar här hemma. Särskilt när jag målat och kommer till jobbet med färg på "uniformen". Så gör både mig och min chef glada och låt mig vinna Blåkläder.
 
9 härliga färger !!
Håller på bygga mig ett hus så dessa kläder skulle sitta finfint att arbeta i
 
T
9 färger!

Jag har i år byggt en veranda på 200kvm, en mur av sten, byggt 4st planteringslådor, installerat 50st utomhusspottar, lagt ut 45 ton jord, planterat 1000kvm gräs samt planterat 400 thujor. Jag har slitit ut varenda arbetsplagg jag har, byxor, handskar m.m.
Är i stort behov av nya arbetskläder till nästa år då jag ska bygga ett förråd/gäststuga på 25 kvm, lägga 400kvm sten m.m :).
 
9 färger
Med dessa så lär alla mina sparade ”arbetskläder” till frugans belåtenhet åka till återvinningscentralen.
 
  • Gilla
xlssn
  • Laddar…
Nio är svaret på er fråga.

Vi har byggt nytt hus, och jag har en fruga med tåga.
Så hon har slitit, målat och nött, så hennes arbetskläder har nästan ”dött”
Nu behöver hon nya här i slottet, tänk om blåkläder kan hålla måttet?

//Andreas
 
Det finns 9 stycken färger.

Till våren ska jag inleda den största renoveringen någonsin i vårt hus. Hela trädgården ska göras vid med poolhus, pool, pergola och plattsättning. Eftersom allt är utomhus behöver jag bra hållbara kläder som skyddar mig och håller mig varm. Så jag hade verkligen haft behov av kläder i bra kvalitet som håller tills jag är färdig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.