Bygger med Ekefors som tyvärr är så snåla att de erbjuder kakel för 160 kr/kvm i standard...Var kan jag hitta sådant i Sthlmsområdet - isblått blankt 10x10???
Tacksam för tips!
 
De e väl bara att åka ner till ett byggvaruhus å kolla lite? enkalre å se sånt där IRL än hålla på här på cyberspace? :D
 
Lin skrev:
Bygger med Ekefors som tyvärr är så snåla att de erbjuder kakel för 160 kr/kvm i standard...Var kan jag hitta sådant i Sthlmsområdet - isblått blankt 10x10???
Tacksam för tips!
Vad är det för Ekeforshus som ni ska bygga?
Vi letar också efter kakel. Bauhause och K-rauta har bra sortiment till vettiga priser.
 
Kolla även hos Kakelslottet vid Globen eller i Vällingby. www.kakelslottet.se Inte så rolig hemsida :( I butiken vid Globen finns trevlig och kunnig personal iaf.
 
Vi skall bygga en MYCKET modifierad variant av Sundet med pulpettak i sutterräng på 190 kvm. Bygger ni också i Sthlms-området?
form
Fiskarn skrev:
[quote author=Lin link=1141076993/0#0 date=1141076992]Bygger med Ekefors som tyvärr är så snåla att de erbjuder kakel för 160 kr/kvm i standard...Var kan jag hitta sådant i Sthlmsområdet - isblått blankt 10x10???
Tacksam för tips!
Vad är det för Ekeforshus som ni ska bygga?
Vi letar också efter kakel. Bauhause och K-rauta har bra sortiment till vettiga priser.
[/quote]
 
Lin skrev:
Bygger med Ekefors som tyvärr är så snåla att de erbjuder kakel för 160 kr/kvm i standard...Var kan jag hitta sådant i Sthlmsområdet - isblått blankt 10x10???
Tacksam för tips!

OM du söker billigt kakel? har inte typ rusta eller någon liknande äffär nått?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.