Grupp människor runt bord simulerar seans med text om virtuella möten som moderna seanser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Pin och 19 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Det är helt sant, jag minns det. Men jag tror inte det var på 70-talet jag såg de skyltarna, utan snarare 80-talet. Precis som jag minns fastighetsbolaget Locums lika kortvariga reklamkampanj:
[bild]
Slutet av 90-talet .. :)
 
För oss som minns när man kunde skratta åt precis allting och har en dryg timme över:
 
  • Gilla
  • Wow
lordi och 1 till
  • Laddar…
En kreativ bild med familj klädd i pastakreationer, mot vit vägg, jämfört med pasta på bestick i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
em72 och 2 till
  • Laddar…
snaggletooth snaggletooth skrev:
För oss som minns när man kunde skratta åt precis allting och har en dryg timme över:
[media]
Tänk om de hade sänt det på SVT år 2020.
Kan se en bild framför mig när hela den politiskt korrekta censuravdelningen begår kollektivt självmord. :D
 
  • Gilla
  • Haha
tttomten och 2 till
  • Laddar…
hsd
Handyman 1 skrev:
Ryktet går på stan,EBT ska ut i helgen;)
[bild]
Ebba Busch har tur som inte är socialdemokrat. Då hade hon varit rökt nu. Händelsen då hon beordrade Säpo att skjutsa hem en full kompis (med tio miljoner i årsinkomst) hade med all sannolikhet blivit startskottet för ett jättedrev, där vi varje dag hade fått nya avslöjanden. ”Här festar hon för skattepengar” och ”Obetalda praktikanten: Levde som en slav”.

Detta hade kompletterats med ledartexter som krävde hennes omedelbara avgång, kulturartiklar som filosoferade i Ikaroskomplex och enkäter till partidistrikt ute i landet, rubricerade ”Allt fler distrikt kräver nu Buschs avgång”. De hade jagat hennes barn på förskolan, erbjudit stora summor till hennes exman för att säga något osympatiskt, och om hon i stressen hade sagt något förfluget hade det gett upphov till en ny förgrening på drevet.

Men nu är hon inte socialdemokrat, utan borgerlig. Så Svenska Dagbladets ledarsida är tyst. Dagens Nyheters ledarsida är tyst. Sydsvenskans ledarsida är tyst. Östersunds-Postens ledarsida är tyst. Göteborgs-Postens ledarsida är tyst. Det lilla som skrivs handlar enbart om risken för coronasmitta vid fester.
Källa etc.se
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Okarlsson och 6 till
  • Laddar…
Det är ändå tur att KD har EB som partiledare.

Tänk vad mycket skada de hade kunnat göra om det hade varit någon kompetent!
 
  • Haha
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
5
Inget skämt men en lite kluring ;)

Vad har tre bokstäver, emellanåt nio bokstäver men aldrig sex bokstäver
 
  • Gilla
Kurtivan och 1 till
  • Laddar…
tommib
5 50procent skrev:
Inget skämt men en lite kluring ;)

Vad har tre bokstäver, emellanåt nio bokstäver men aldrig sex bokstäver
Ja.
 
  • Gilla
Fairlane och 4 till
  • Laddar…
5 50procent skrev:
Inget skämt men en lite kluring ;)

Vad har tre bokstäver, emellanåt nio bokstäver men aldrig sex bokstäver
Jag vet äntligen någonting, det har tre bokstäver, något annat som precis har sex bokstäver medans ingenting består av nio.
 
  • Gilla
fahlis och 3 till
  • Laddar…
A
?
 
harry73
T Trunk skrev:
Jag vet äntligen någonting, d e t har tre bokstäver, något annat som p r e c i s har sex bokstäver medans i n g e n t i n g består av nio.
? Består av 0 bokstäver
 
A
harry73 harry73 skrev:
? Består av 0 bokstäver
Tack:oops:
Pixelerad bild av en lysande glödlampa mot en ljusblå bakgrund.
 
5 50procent skrev:
Inget skämt men en lite kluring ;)

Vad har tre bokstäver, emellanåt nio bokstäver men aldrig sex bokstäver
Vad = 3
Emellanåt = 9
Aldrig = 6
 
  • Gilla
50procent
  • Laddar…
...
 
  • Vit groda på ett blad med vattendroppar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Ledsen
Fairlane och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.