Åter till "snällhumorn":
Serie med tre rutor som visar en kvinna som rekommenderar en sur man en katt, och hans humör förbättras.
 
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
prototypen prototypen skrev:
Om knappar in siffrorna på en gammal hederlig miniräknare med sjusegmente siffror så blir det om du vänder upponer
OLLE
Vad LEEI skulle vara för skoj vet jag inte.
Det tredje exemplet i tråden blir BOOBIES upponer

sedan skulle jag vilja ha förklaring till vad det stod på T-shirten, två första raderna tog jag mig genom men då var det en 8 där.....
Protte
På nittiotalet hade jag en Minicall personsökare. Man kunde ringa sökaren och skicka det nummer som man ville att mottagaren skulle ringa. Det fanns en lite klurig man där jag jobbade extra, som brukade skicka 710-0553. Var jobbade jag?
 
5
mattiasp mattiasp skrev:
På nittiotalet hade jag en Minicall personsökare. Man kunde ringa sökaren och skicka det nummer som man ville att mottagaren skulle ringa. Det fanns en lite klurig man där jag jobbade extra, som brukade skicka 710-0553. Var jobbade jag?
På Esso oil?
 
Ja, men de hette Statoil då. Avsändaren visste att jag skulle fatta ändå.
 
Apropå det här att inte alltid förstå alla skämt. De gör dock tappra försök att dissekera grodan...

 
  • Gilla
Skandiamannen och 1 till
  • Laddar…
T-shirten blir lättare att läsa om man kisar på lite håll och man hjälper hjärnan att inte haka upp sig på att en sjua inte är ett T.
Suddig bild av en T-shirt med halvt läsbar text som antyder ett citat om intelligens.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 1 till
  • Laddar…
H hyggabus skrev:
T-shirten blir lättare att läsa om man kisar på lite håll och man hjälper hjärnan att inte haka upp sig på att en sjua inte är ett T.
[bild]
Varningsskylt med groda i svart mot gul bakgrund omgiven av röd triangel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Bödvar McOlsson
  • Laddar…
Skärmbild av Twitter-inlägg med "Men in Black"-filmaffisch cirkulerad för att visa Ed Solomons bidrag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
fremax och 13 till
  • Laddar…
Brukar inte riktigt dela sådan här ”humor”.. men jag ”fnyser” o delar..

Bild på en tidningsartikel som ironiskt kommenterar försäkringskassans läkares bedömning av coronasymptom utan patientkontakt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 23 till
  • Laddar…
Textmem med citat om att ändrat perspektiv på läggdags från straff till lottovinst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fadai och 10 till
  • Laddar…
Hur sa det att man skulle göra nu igen? :seenoevil:

Edit: för er som inte vet: ”Genom att hosta och nysa i armvecket eller i en pappersnäsduk hindrar du smitta från att spridas i din omgivning eller från att förorena dina händer.”
- Folkhälsomyndigheten

 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
VärhultsVargen och 11 till
  • Laddar…
Kontorsmiljö med en spiralformad metallfjäder som liknar en slingrande väg runt ett hörn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Precis lika kul som "(H)julen står för dörren"

Protte
 
  • Gilla
  • Haha
erik5678 och 8 till
  • Laddar…
Två flaskor med "OH! BOY SYRUP" lönnsirap, med en illustration av en pojke och staplade pannkakor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
lordi och 10 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Hur sa det att man skulle göra nu igen? :seenoevil:

Edit: för er som inte vet: ”Genom att hosta och nysa i armvecket eller i en pappersnäsduk hindrar du smitta från att spridas i din omgivning eller från att förorena dina händer.”
- Folkhälsomyndigheten

[media]
Är Bygghus den högerextrema site som, enligt Tegnell själv, bedriver en hat-och mobbingkampanj mot honom?:rolleyes:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qLdWBz/statsepidemiologen-pagar-en-mobbningskampanj-mot-mig
 
  • Gilla
Noseone
  • Laddar…
Text på en bild som ifrågasätter varför en generation uppfödd på Family Guy och South Park är känslig.

Haha.. lite kul är den allt ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Fadai och 17 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.