Hej,

Någon som har tips på larmsystem? Det jag söker är ett med Siren och brandvarnare och ev kamera dock inget måste. Jag vill kunna få meddelande till telefonen om brandlarmet går eller sirenen tjuter. Jag vill inte ha ett kopplat till larmcentral.
 
Per Kall
Det är många system som uppfyller de kraven. Ajax är dock sannolikt det mest populära systemet för tillfället. Håller mycket hög nivå i de flesta aspekter
 
Sikkert hjems har jag bara bra erfarenheter av. Rimligt prissatta och lätt att använda. Bra pris brukar det vara på dom också.
 
Per Kall
dof dof skrev:
Sikkert hjems har jag bara bra erfarenheter av. Rimligt prissatta och lätt att använda. Bra pris brukar det vara på dom också.
Helt enig med dig. Sannolikt det bästa budgetalternativet. Det går även att få med grannkoppling, larmcentral och väktare.
 
Har läst på en del inom ämnet och haft liknande krav som du nämner, och det svaret jag har kommit fram till är Ajax. Har precis fått hem mitt och installerat och kan bara instämma med lovorden. Extremt lätt att installera, bra interface att styra med och ser dessutom bra ut, hög kvalité på grejerna.
 
  • Gilla
guggen
  • Laddar…
Hur är det med Nookebox, är det likvärdigt ajax? Dyrare tillbehör dock.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.