A andersmc skrev:
Jag begriper mig inte på ordningsreglerna på tåget. Det är förbjudet att använda NMT-telefoner, men det är tillåtet att peta sig i näsan!
Du har missuppfattat skylten, den ska tolkas:

Peta näsan med fingret, använd inte mobiltelefonens antenn till det.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
calibramicke och 3 till
  • Laddar…
Larsa Larsa skrev:
[bild]
Fattade inte först, tänkte att hantverkaren lyckades rymma ur kistan...
 
A andersmc skrev:
Har har i alla fall möjlighet. Om han verkligen skulle utnyttja potentialen i sin flertrådadade fiol skulle han spelat versen på en sträng samtidigt som han spelade refrängen på en annan. Då skulle han klarat av stycket på halva tiden.
Eller köra det binärt, ämne som vi var på innan.. Det låter inget vidare med kan förkorta speltiden med flera multiplar!
Strängarna kan stämmas som man vill men har specifika namn som exempelvis, 1 2 4 8 eller A B C D.
Sen får åhörarna kanske spela in och dechiffrera om de inte har övat på det binära lyssningssättet.
 
Köksho med en blandare monterad på kakelväggen istället för i diskbänken, skämtsamt misslyckat hantverk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Ja, det skall vara engreppsblandare nuförtiden. Så det är rörmokaren som gjort fel.
 
-RB- -RB- skrev:
Ja, det skall vara engreppsblandare nuförtiden. Så det är rörmokaren som gjort fel.
Haha.. jag var mån om att ha kvar två när vi renoverade köket i förra huset :)
 
M
Tvättmaskin, mikrovågsugn, diskmaskin och hushållsrengöringsverktyg med text om barn och teknikanvändning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 7 till
  • Laddar…
M Zolt skrev:
[bild]
jaaaa, nuförtiden så startar man ju det mesta med en smartfån! :thinking::rofl:
 
80207365_10157568850705560_4180501701687508992_o.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 11 till
  • Laddar…
Snögubbe utan näsa bredvid skylt som erbjuder gratis "näsa-jobb", i en snötäckt skog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
breakman och 2 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Chockerande brist på respekt för minoriteter i detta forum. Och för guds skull -TÄNK PÅ BARNEN!!!
Lite sen på bollen här... men om dina barn förstår det här...?
 
  • Gilla
Torpolle
  • Laddar…
Staffans2000
K Kirre2 skrev:
Lite sen på bollen här... men om dina barn förstår det här...?
Eftersom byggahus humorhörna blivit ett tillhåll för total lössläppthet. ja, ett riktigt Sodom och Gomorra, har jag satt en barnspärr hit, så de små oskyldiga änglarna slipper förpesta sina rena själar med internets mest ekivoka innehåll.
 
  • Haha
  • Gilla
faf och 3 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Eftersom byggahus humorhörna blivit ett tillhåll för total lössläppthet. ja, ett riktigt Sodom och Gomorra, har jag satt en barnspärr hit, så de små oskyldiga änglarna slipper förpesta sina rena själar med internets mest ekivoka innehåll.
Om du nu inte gillar humorn här så undrar jag varför du läser inläggen? :thinking::cool:
 
U Uffe A skrev:
Om du nu inte gillar humorn här så undrar jag varför du läser inläggen? :thinking::cool:
Han gillar det, han vill bara inte att hans barn ska få se det!
 
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en jultomte som håller i en mikrofon med halvdekorationsgranspyntade botten och pratbubbla "I hate when the elves help decorate the tree.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.