För övrigt ser det ut att vara en modell.
 
Gul "Caution Wet Floor" skylt står ironiskt mitt på en simbassängs yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Ingenjören och 5 till
  • Laddar…
Tss skrev:
[bild]
På riktigt hände detta utanför oss:

Asfaltsvägens helt bortnötta vita markeringar ersattes med nya, en vecka senare asfalterades vägen om.:)
 
R roli skrev:
Man placerar inte pelarna så nära varandra det förtar hela bilden....
Det är inte enda konstruktionsfelet i den bilden. :worried:
 
Alfredo Alfredo skrev:
Det är inte enda konstruktionsfelet i den bilden. :worried:
Näe, det ser jag också, men bilden hade varit "lite mer trolig" om det inte funnits med två mellanstöd i bilden. Eller iallafall ett större avstånd mellan dem.

Om mansedan skall gå närmare in på vad som är dåligt i bilden, för det är den, så är bilarna, speciellt den röda inte perfekt inlagda. Men nog om detta, nu ser jag fram emot andra bättre och roligare bilder ;)
 
A
R roli skrev:
Näe, det ser jag också, men bilden hade varit "lite mer trolig" om det inte funnits med två mellanstöd i bilden. Eller iallafall ett större avstånd mellan dem.

Om mansedan skall gå närmare in på vad som är dåligt i bilden, för det är den, så är bilarna, speciellt den röda inte perfekt inlagda. Men nog om detta, nu ser jag fram emot andra bättre och roligare bilder ;)
Text på en ljusgrön bakgrund: "Vissa dagar vill man kasta in handduken. Sen inser man att det bara blir ännu mer tvätt. www.rullvagn.nu
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
mexitegel och 7 till
  • Laddar…
thomas33 thomas33 skrev:
Det känns skönt att stridspiloten förklarade så tydligt, de olika fördelarna med ett Viggenplan! :crysmile:
Viggen? Alla vet väl att Viggen har 2 hjul per sida så man behöver inte ens starta filmen för att se att det inte är en sådan. Nu känner jag mig kränkt!!
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Här har vi en pilot som kommit lite längre i utbildningen. Bara ett stödhjul.
Ett stridsflygplan på landningsbanan med framträdande noshjul, indikerande "stödhjul".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
A
Illustration av två serietecknade figurer i en humoristisk dialog om huvudvärk.
 
Bil krockade med muralmålning som föreställer en tunnel, humoristiskt missförstånd av illusionen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Illustration av en förvirrad person som ser en dörrskylt felstavad som "PSYCHO THE RAPIST" och en psykoterapeut som rättar "PSYCHOTHERAPIST IS ONE WORD!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Arbetare i skyddshjälm och arbetskläder står bredvid en stor tankbil med texten "DIESEL FUEL in Arabic".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Illustration av gammal stenlagd väg i överlägsen skick jämfört med modern väg med potthål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
fahlis och 4 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Här har vi en pilot som kommit lite längre i utbildningen. Bara ett stödhjul.
[bild]
Men den har för lite camber. Det går ju inte när man har bråttom till fikat :thinking:
 
Och atombomben??? Var är atombomben?? Har hört talas om en facebook-grupp som heter "Skellefteå finns inte" samt en flottilj ligger i Luleå och Lulebor gillar inte skelleftebor, låter som spettets vänner har lite att lära.
 
Illustrationer som visar rätt och fel sätt att sköta en bebis i olika situationer med varningssymboler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
  • Haha
Hemmakatten och 5 till
  • Laddar…
Det här anslaget har en del ganska svart och ironisk humor:
Anslag med text "Sjuk av Teknik? Trådlöst? Skaffa kunskap på:" följt av kontaktinformation till olika organisationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
fremax och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.