harry73
Huset har inga dolda fel, bara synliga fel och avskrivna delar.
 
Tja, för någon som söker en tomt där de kan bedriva t ex bilverkstad utan att störa grannarna så kan det ju vara något. Men visst är det tomten man köper.

Sedan så gillar jag att han citerar Linné på slutet för att sälja den :)
 
B breakman skrev:
" Ett strålande tillfälle för den händige som vill sätta sin egen prägel på fastigheten ... "
[bild]
Skulle nog säga att den redan har en helt egen prägel.
Vad man än gör lär den böja åt det konforma hållet..
 
  • Gilla
b8q och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Toppentomt
Granne med järnvägen, kraftledningen och en bilskrot.
VILL HA!!!❤
[bild]
Tittar man på satellitbilden så förstår man att det i annonsen erbjudna objektet är bilskrotningsanläggningen.
:D
 
  • Gilla
Phynna
  • Laddar…
harry73
Aj, så man betalar för att ta över miljöansvar?
 
rekommenderar extra uppsättning knivar till jordfräsen inför anläggningen av trädgårdslandet..
 
  • Haha
  • Gilla
Anonymiserad 168520 och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Tänk på mig, jag har tre ;)
Skulle passat mig, eftersom jag är ganska vidsynt. :D
 
Ett fartyg var ute till sjöss när det överraskades av en plötslig storm och sjönk.
Ett fåtal lyckades överleva, varav tre var amerikaner och en var japan, som till slut flöt i land på en öde ö.
Efter att dom stigit ur och tittat sig omkring sa en av de tre amerikanerna att dom borde ha olika roller för att klara sig på ön.
Han pekade på sig själv och sa "I will build some shelter." han pekade ut dom andra amerikanerna till olika sysslor och sa sedan till japanen "And you will be in charge for our supplies" Japanen nickade och ilade snabbt in i djungeln.

Dagen flöt på och utan att japanen kom tillbaka, så dom bestämde sig för att leta efter honom.
Dom gick iväg mot djungeln och just när dom klivit in flög japanen ned från ett träd och skrek "SUPPLIES!!!"
 
  • Gilla
  • Haha
tobbbias och 14 till
  • Laddar…
Är det ok att skoja om brytningar? I så fall:

"When do you have general elections in China?"
"Evely molning!"
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Robert63 och 4 till
  • Laddar…
Ska man skämta om brytningar ska man väl åtminstone rikta dem rätt. Japanerna är bra på att uttala ”r”, det är ”l” och ”v” de har problem med. Volvo uttalas t.ex. ”borubo” där.
Det är kineserna som inte kan uttala ”r”.
 
 
  • Haha
swe.jocke och 2 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
[media]
En klassiker . Hade den sänts på radio idag, så hade alla proxykränkta fått åka och köpa blodtrycksmedicin i storpack.
 
  • Haha
  • Gilla
TheImprovisor och 2 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Ska man skämta om brytningar ska man väl åtminstone rikta dem rätt. Japanerna är bra på att uttala ”r”, det är ”l” och ”v” de har problem med. Volvo uttalas t.ex. ”borubo” där.
Det är kineserna som inte kan uttala ”r”.
Det stämmer, när jag tänker efter. Vitsen ska vara:
"When do you have general elections in China?"
"Evely molning!"

Vilket blir ännu roligare, eftersom det är den form av "general elections" som förekommer i Kina.
 
  • Gilla
b8q
  • Laddar…
Koreanerna har uppenbarligen också problem med "L".

Så vi kan ta det till det extrema:
 
  • Gilla
big mike och 2 till
  • Laddar…
Minion karaktär med texten om maneter som har överlevt 650 miljoner år utan hjärnor, vilket ger hopp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Tallguy196 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.