Hände min fru också. Default 1 st flytande margarin skulle bli 2. Men hon raderade inte 1:an så det blev 12 st. Tur att det inte blev 21... Men lite gåbortpresemter blev det!
 
  • Gilla
jac och 1 till
  • Laddar…
A
Vet inte om det är humor, men skatan snodde musen från katten! :D Han var rätt snopen!
 
  • Skata med en mus i näbben på marken, tycks ha tagit bytet från en katt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
hsd
Företagsfasad med skylt för "IG Elektriska ab" ovanför två fönster och en dörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder








IG är välan icke godkänd.....
 
  • Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
Jag har två skärmar till min dator på jobbet. Ibland är det någon som uppmärksammar detta med viss avundsjuka. "Så du har två skärmar du..."

Men då brukar jag förklara att det egentligen är rätt besvärligt. Eftersom jag tittar mycket mer på den som är rakt framför mig än den som är lite vid sidan av så måste jag byta plats på skärmarna en gång i månaden så de inte ska slitas ojämnt.
 
  • Haha
  • Gilla
-PC- och 7 till
  • Laddar…
Tänk på mig, jag har tre ;)
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Tänk på mig, jag har tre ;)
Skulle nog tycka tre var lättare/bättre faktiskt.. en centralt i mitten och en på vardera sida.. jag är väldigt symetrisk av mig haha :cool:
 
Text på en bild med nostalgiskt citat om att bli "teleporterad" från soffa till säng som barn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Haha.. den var ju kul ju :D
 
  • Gilla
  • Haha
Alfredo och 10 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Eller polisen i hagfors som beställde pallar istället för paket med toapapper. Tog tydligen 20år att använda upp.
[länk]
Enda lösningen är att polisen i Hagfors får ta sig i kragen så att de äntligen kan häkta Ali Baba med de fyrtio rövarna.
 
  • Gilla
  • Haha
rampante och 4 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
[bild]

Haha.. den var ju kul ju :D
När man var runt 20 och festade en del så hände det med jämna mellanrum att jag var på fest på ett ställe och sedan vaknade upp på ett annat ställe utan något som helst minne av hur jag kom dit.

Fast det var flera år sedan det hände nu
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
När man var runt 20 och festade en del så hände det med jämna mellanrum att jag var på fest på ett ställe och sedan vaknade upp på ett annat ställe utan något som helst minne av hur jag kom dit.
Fast det var flera år sedan det hände nu
Hände mig med en gång, var ute på en pub i Malmö för att svinga bägare, vaknade följande morgon på en parkbänk i Göteborg där en vakt petade på mig med batongen och förklarade att här fick man inte sova. Än idag lite oklart hur de 27 milen avverkades..
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
sirlongfellow och 6 till
  • Laddar…
Har säkert något med kvantfysik att göra !
 
Förpackning av värmejus med texten "Extra lång brinntid +6h" och "100% Stearin".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hur länge är extra lång brinntid minus 6 timmar?
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 6 till
  • Laddar…
Det är ju ganska jobbigt om den brinner -6 timmar. Måste ju vara en tidsmaskin då? :thinking:
 
  • Gilla
eal
  • Laddar…
A
Nej nej. Det är ju såklart 'lång' brinntid med +-6h noggrannhet av 'lång'
 
Extra lång till och med...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.