Larsa Larsa skrev:
Räcker ju till en stock snus! Bra rabatt! :crysmile:
Räcker nästan till 2 hela satser snus (á 2,5kg) för oss som bakar själv. :p
 
Två förpackade triangulära bitar av Smålands skafferi ost på en grå korg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Perfekta pålägget på barkbröd.
 
  • Haha
thomas33
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Till Gävle kan mat producerad i Sverige absolut åkt 100 mil (om än osannolikt att så är fallet) och det är klart närmare att transportera något från Danmark än från Kiruna.
Nu tror jag just Kiruna kan vara världbäst i effektiv export men mat lär inte produceras inom 30 mil för export bortsett från nån lyxsvamp från gruvan. Så Gävle har nog svårt att hitta mat närmare i Danmark än den mest avlägsna i Sverige(Ja, jag har rötter i Kiruna)
 
hsd
Renskav....
 
  • Gilla
Ville_Vessla
  • Laddar…
V Ville_Vessla skrev:
Nu tror jag just Kiruna kan vara världbäst i effektiv export men mat lär inte produceras inom 30 mil för export bortsett från nån lyxsvamp från gruvan. Så Gävle har nog svårt att hitta mat närmare i Danmark än den mest avlägsna i Sverige(Ja, jag har rötter i Kiruna)
Tja, de köper väl Jokkmokkskorv då...
 
tveksamt tveksamt skrev:
Tja, de köper väl Jokkmokkskorv då...
Glömde dem, OK Gävle har några mil närmare till Köpenhamn än Jokkmokk så jag får väl förskjuta norrut till Tönnebro då, inte för att dom serverat Jokkmokkskorv dom gånger jag varit där.
 
Bara så ni vet
Varningsskylt med texten "CAUTION ATTENTION" och en pape-lapp med text "1 out of every 3 snakes is an asshole
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Jorn och 11 till
  • Laddar…
bf3f07ce2ac03fc6799b33904bf8964b.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
Pappa1986 och 3 till
  • Laddar…
Hur vrider man runt fötterna på det sättet? ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Pappa1986 och 2 till
  • Laddar…
hsd
Yoga
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
tompaah7503 och 4 till
  • Laddar…
Skulle snarare påstå, en som har fel i ryggen. Vem kan böja sin rygg så...… tecknad figur ja, men inte en "normal" person.
 
-RB- -RB- skrev:
Hur vrider man runt fötterna på det sättet? ;)
”Man” kan göra som på bild två, men inte bild ett. Nacken kan inte vrida 180grader ..
 
  • Gilla
plaggis
  • Laddar…
Det är inga riktiga bilder som ni tittar på utan det är teckningar och då kan man göra vadsomhelst... :D
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Cruzze och 9 till
  • Laddar…
ullberg
Kul annons som kom upp när jag läste inläggen ovan:
Skärmdump av ett diskussionsinlägg med en annons som visar en stiliserad violett knäled med texten "Har du artros?
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Som att annonsmotorn kan skåda in i framtiden för de som försöker följa anvisningarna (ganska säker på att jag inte sökt på artros så undrar vad källan är...)

/U
 
  • Gilla
Lurade och 3 till
  • Laddar…
Person i mataffär håller upp glassförpackning "Päronsplitt" framför ställ med fler förpackningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Lokala Ica gjorde reklam.. ;)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.