P
Var inne på att köpa ett kines maskin men såg i sista stund hammern så de var ju ingen tvekan så har redan lagt beställning på en :) fördelen är som jag ser de betydligt större chans till reservdelar om de skulle behövas istället för en ren kina maskin där de är kört kort tid efter köpet. Men har givetvis inte klämt på nån, var ute så snabbt att jag fick vänta på besked om pris då dom inte verkade fått de när jag fråga.
 
  • Gilla
Chiippe och 1 till
  • Laddar…
P
H hafiack skrev:
Var inne på att köpa ett kines maskin men såg i sista stund hammern så de var ju ingen tvekan så har redan lagt beställning på en :) fördelen är som jag ser de betydligt större chans till reservdelar om de skulle behövas istället för en ren kina maskin där de är kört kort tid efter köpet. Men har givetvis inte klämt på nån, var ute så snabbt att jag fick vänta på besked om pris då dom inte verkade fått de när jag fråga.
Trevligt, då får du ge en recension sen så man kan byta ut slipen man har själv :)
 
  • Gilla
Chiippe
  • Laddar…
Jag såg också att Hammer hade kommit med en sådan häromdagen. Jag tänkte direkt på @Pysslarn som verkar nästan desperat efter en sådan maskin. Jag hade tänkt lägga en blänkare till honom någonstans och detta känns som ett utmärkt ställe att göra det på.
 
  • Gilla
  • Haha
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Tackar för den blänkaren @jac!

Desperat eller bara förbaskat sugen — skillnaden kanske är hårfin så det spelar nog ingen större roll.
Men det är nog så att nästa gången jag gör ett inköp i den storleksordningen så blir det en ny pelarborr istället. Det lär dock dröja är jag rädd.

//Ronnie
 
  • Ledsen
nanowire
  • Laddar…
Verkar vara leverans i början på december.

Jag tycker den ser lite smeckig ut faktiskt.

Framförallt basen, och väldigt synd att de inte har implementerat stödet för hjulunderreden och hävarmen för förflyttning
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.