Den här skulle jag vilja ha! Perfekt med en borste som roterar längs med träfibrerna på altanen och kan tvätta stenläggning o fogar så det kan bli lika fint som när det var nytt.

Vikten är 3,5 kg.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

[bild]

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
3 ,5 kg utan batteri Jag jobbar extra med många olika trädgårdar och rengör ibland plattor o altaner så jag vill gjärna prova denna maskin hos mina kunder är skälv pensionär och har egna plattor att rengöra mvh Sonny
 
Svar 1: 3.5 kg

När vi köpte vårt hus förra året, såg jag fram emot att förvandla den svart-gröna altanen till ett skinande rent trädäck som i reklamerna, men efter en timmes skrubbande gav jag - och min skadade rygg - upp. När maken mot hösten äntligen fick tid att ta sig an projektet, fick han - pang! - ryggskott efter fem minuter. Så trädäcket är fortfarande svart-grönt. Då jag pga min skadade rygg har fått lämna över alla tunga renoverings- och underhållsjobb till maken, vore det SÅ roligt att få överraska honom med ett rent trädäck och prydliga plattor!
 
Svar: 1 (3.5 kg)

Borsten skulle göra livet lättare då jag har många stenplattor att rensa samtidigt som två små barn konstant pockar på uppmärksamheten :)

MVH
Marcus
 
Svar: 3,5 kg (utan batteri)

Med denna slipper jag hyra skurmaskin varje år för att göra rent altanen och få bort algerna på alla tre altanerna i sommarstugan. Och det blir lättare att hjälpa mina gamla föräldrar med deras plattor och altan.
 
Svar; 3,5 kilo utan batteri.
Med 40 m2 stenläggning och 30m2 trall i fuktigt östersjöområde med polskt koldamm och dansk vindkraft runt hörnet det en utmaning att hålla rent och fint. Den här borde vara den perfekta lösningen för vår familj!
 
Nr;1 Den väger 3,5

Jag fullkomligt älskar Ryobi’s verktyg de har skängt mig så mycket glädje. Nu håller jag tummarna så de blir blåa att just jag vinner
 
Svar: 1 3,5kg

Med en smart multiborste till både altan och trädgårdsgång, kan man snart avnjuta en kopp kaffe i vårsolen och njuta av den rena känslan!
 
Svart 3,5 kg utan batteri.

Med en gravid flickvän i ett nyinköpt hus med altan och stenläggningar som inte fått den kärlek den behöver hade detta varit ett perfekt hjälpmedel. Hon hade sluppit böja sig och jag slipper ta hela jobbet själv med att rengöra altan och stenläggningar.
Sen kommer det se bättre ut på väggen i garaget med ytterligare ett Ryobiverktyg till samlingen.
 
B
Svar: 3,5 kg utan batteri.

Önskar vinna denna för vi är nyblivna villaägare och behöver redan införskaffa massor av saker. Samt att vi har läst på om Roybi och planerar att ha mestadels deras verktyg och maskiner framöver
 
1: 3,5kg.


Vilken pryl! I dagsläget använder jag alla kemikalier jag kan hitta för att få bort skrotet mellan plattorna. Jag bör vinna denna för miljön och hälsans skull, så att jag slutar med ofog som kemikalier och gasolbrännare! (+att jag har en sådan samling ryobi prylar redan och har problem att hålla alla batterier tomma, att jag skulle behöva en pryl till)
 
Svar 1; 3,5 kg

Jag blev riktigt upphetsad när jag såg veckans tävling!
Orsaken är att jag lite motvilligt gett upp kampen mot mossa, alger och annan påväxt på mina stenbelagda gångar, asfalterade parkering och några murar. Jag uppfyllde min gamla dröm om ett eget hus för fem år sedan. Jag är fortfarande väldigt glad för det men jag hade inte förväntat mig riktigt så mycket jobb som det är att hålla ett äldre hus och trädgård i skick! Och att min snart 60 åriga kropp inte riktigt gillar allt det tunga arbetet!
Så jag behöver verkligen alla verktyg jag kan få för att göra arbetet lättare!
 
A
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

[bild]

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
1 3,5kg
Pga cancer så har jag inte så mycket ork längre. Då är alla verktyg som underlättar i trädgården viktiga.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn smart verktyg med multiborste till trädgården

[bild]

Snart kommer våren och då är det dags att rensa upp och städa fint inför ännu en säsong ute i solskenet. Att rensa mellan plattor, rengöra trädäck och ta bort mossa är kanske inte världens roligaste arbete, men det blir desto roligare med rätt verktyg. Veckans vinnare tar hem den sprillans nya produkten OPC1815 från Ryobi. Det är en multirensare/plattrensare som kommer med både stålborste och allroundborste så att du tidseffektivt kan rengöra olika typer av ytor. Du får även med batteri och laddare. OPC1815 ingår i Ryobis One+-system vilket gör att du kan dela batteriet med andra 18-voltsprodukter från samma tillverkare.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger OPC1815
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3,5 kg
X. 4 kg
2. 4,5 kg

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 1 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 1 dvs 3,5 kg utan batteri
Jag behöver en sån för att orka fixa trädgårn'
 
Svar: 1 (utan batteri)

50m2 altan bara på sommarstället skulle denna underlätta arbetet enormt, kanske kan användas till tvätt av panelen också :thinking:
Länge kollat på märket då dem har ett bra utbud på trädgårdsredskap, denna kan bli startskottet på ny samling!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.