Mardrömmen:
Skärmklipp med nyhetstitel om gripande för falska pilar på IKEA och löjeväckande kommentar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
mnils och 17 till
  • Laddar…
Mikael_L
Perfekt nolleuppdrag ju ... :)
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Bland alla myter om nolluppdrag på Chalmers så lär man ha satt upp enkelriktatskyltar i stan och skapat kvarter man kunde köra in i men inte ut.

/Andreas
 
  • Gilla
  • Haha
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
E eal skrev:
skapat kvarter man kunde köra in i men inte ut.
Det har jag själv upplevt i Lund för många år sedan. Men i det fallet så tror jag gatukontoret fixade det helt på egen hand utan inblandning av några studenter.
 
  • Gilla
  • Haha
fia_mstd och 4 till
  • Laddar…
FREDAGSFRÄCKIS: (känsliga "tittare" varnas ;) )

En skämtsam konversation mellan far och son om kondomanvändning med "HAHA" sticker och blomsterliknande motiv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
Vägskyltar inuti en butik som visar "Genväg" uppåt, "Omväg med kul produkter" åt vänster och "Genväg till kassa" uppåt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Här har en affär tagit det där med genvägar till en ny nivå, och infört omvägar...
 
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
blackarrow blackarrow skrev:
[bild]
Här har en affär tagit det där med genvägar till en ny nivå, och infört omvägar...
Bra initiativ då det tycks vara en trend att skapa butikslabyrinter där kunden skall gå förbi varenda vara innan kassan nås. Kanske säljer merförsälning av en och annan pryl, men kan bli en dödsfälla vid eventuell brand med rökfylld butik!
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
thomas33 thomas33 skrev:
kan bli en dödsfälla vid eventuell brand med rökfylld butik!
Sh**, det har jag aldrig tänkt på! :surprised::surprised: Du har ju alldeles rätt.
 
Det är därför jag alltid försöker kolla var i butiken det jag ska ha ligger, så jag ska kunna gå in, ta det jag ska ha, och sen ut igen snabbt som bare den.

Förra ikea-besöket gick på mindre än 10 minuter.
 
  • Haha
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det är därför jag alltid försöker kolla var i butiken det jag ska ha ligger, så jag ska kunna gå in, ta det jag ska ha, och sen ut igen snabbt som bare den.

Förra ikea-besöket gick på mindre än 10 minuter.
...utan att passera kassan...? :crysmile::crysmile:
 
  • Gilla
Lilak och 1 till
  • Laddar…
.. det blir nästa steg; att skippa betalningen. Allt för att spara tid. :)
 
  • Gilla
50procent och 2 till
  • Laddar…
hsd
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det är därför jag alltid försöker kolla var i butiken det jag ska ha ligger, så jag ska kunna gå in, ta det jag ska ha, och sen ut igen snabbt som bare den.

Förra ikea-besöket gick på mindre än 10 minuter.
Det måste vara rekordsnabbt, är Du helt säker ;)
 
Ja, ganska säker. Men jag räknar inte med promenaden från bilen till entrén, och inte från utgången till bilen. Jag brukar inte vara så noga med att parkera nära ingången, för utanför varuhuset känner jag inte samma panikångest som inne i det.
 
  • Gilla
Stensson11 och 3 till
  • Laddar…
thomas33 thomas33 skrev:
Bra initiativ då det tycks vara en trend att skapa butikslabyrinter där kunden skall gå förbi varenda vara innan kassan nås. Kanske säljer merförsälning av en och annan pryl, men kan bli en dödsfälla vid eventuell brand med rökfylld butik!
skulle det börja brinna skall man följa de gröna skyltarna i taket som visar vägen ut , sjäv använder jag de ibland även om det inte brinner
t
 
T tergo skrev:
… följa de gröna skyltarna i taket som visar vägen ut … även om det inte brinner …
Det är ju fusk!
 
  • Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.