Svar 1,

skulle vara bra att byta ut annat snask mot bättre popcorn
 
V
Varför såna här tävlingar där man ska fjäska för att vinna?
Ursäkta om jag trampat någon på tårna.
 
  • Gilla
Papphammar666 och 2 till
  • Laddar…
Svar: 1

Med popcorn så kommer jag ihåg sina barndomsminnen och doften av det gör att man ler.
Nu skapar jag egna minnen med mina små gryn som förhoppningsvis får dem att komma ihåg doften och glädje med ny poppat popcorn och tar det vidare:)
 
Svar 1. 1-3 deciliter

Yngste grabben är otroligt förtjust i popcorn och har sagt att om han tvingades välja mellan allt roligt han vet eller popcorn så väljer han popcorn.

Det tindrar i ögonen på honom när hans popcorntokige farfar tar fram sin gamla popcornmaskin från OBH Nordica, men med den här i vårt hus så skulle nog istället farfar komma på besök oftare med tindrande ögon :).

En vinst skulle också säkra en medlem av nästa generation till byggahus forumet.
 
Svar 1
Då vi har kaffebryggaren i samma stil(retro) så vore det perfekt med en sån här.
Samt med 4 ungar så tar det tid att fixa fredagsmyspopcornen :)
Så en sån här cool maskin vore underbart, samt alltid roligt för pappan(mig) med tekniska prylar :) :)
 
Svar: 1.

Min dotter är snart tre och får inte äta kakor eller godis och så tänkte vi fortsätta så länge det går. Varje lördag poppar vi dock popcorn vilket hon älskar och ser fram emot. Hon skulle älska den maskinen något oerhört!
 
1. 1-3 deciliter

Jag drar runt min familj på loppis
och snackar om dörrfoder och frontespis
men en sån här maskin
skulle få mina glin
att jubla och göra mig retutav poppis
 
5
Svar: 1, 1-3 dl
Inte för att jag äter speciellt mycket popcorn. Men barnen gör det ;)
 
1. 1-3 deciliter

Med tre barn mellan 3 och 11 år,
man sällan tar sig tid och på bio går.
Väl där pajas upplevelsen av pratglada tonårsgäng,
vi istället satsat på hemmabio och skönt soffhäng.
Popcorn vi alla gilla, stora grytan står sig slätt,
denna skulle dock fylla familjens popcornskålar lätt.
Så Coolstuff och Byggahus,
skicka denna och ge oss ett glädjerus.
 
Svar: 1

Motivering: Ungarna älskar popcorn men det är ju inte så inspirerande att slänga in en påse micropopcorn i microvågsugnen varje gång.

Denna maskin var ju snygg och ger nog den rätta "Bio-känslan".
 
Redigerat:
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn fräck popcornmaskin i retrostil

[bild]

Popcornmaskinen i veckans tävling tar dig lite närmare det fullfjädrade biorummet hemma. Den är designad i retrostil och andas gammal biograf blandat med härliga tider. Tre personer har chans att ta hem popcornmaskinen Cinema Style från Coolstuff.

Totalt värde cirka: 1 800 kronor

här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har popcornmaskinen för rekommenderad mängd popcorn per gång?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 1-3 deciliter
X. 3-5 deciliter
2. 5-8 deciliter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 18 januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Coolstuff. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Coolstuff för att de sponsrar den här tävlingen.

Svar: 1 = 1-3 dl =))
 
Svar: 1. Om jag vinner så slipper jag förhoppningsvis fler förstörda kastruller när min hustru och dotter poppar popcorn i kastrull.
 
Svar: 1!

Har en tre och en femåring hemma, som upptäckt popcorn. Varje fredag & lördag blir det en påse i micron. Det hade vart så mycket roligare att poppa i maskin istället för med micron! Barnen hade älskat det..
 
Hej

Popcornmaskinen rymmer 1-3 deciliter ofärdigt popcorn.

/ Hilwan
 
Svar 1

Hemma hos oss brukar våra vänner samlas och här finns alltid mat så det räcker till alla trotts att vi båda är sjukskrivna. En popcornmaskin hade passat perfekt till filmmyset efter maten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.