harry73
Varför fotade du mitt toapapper?
 
  • Gilla
Nefrums och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Varför fotade du mitt toapapper?
Skit i det du! :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
thomas33 och 3 till
  • Laddar…
Den här bilden dök upp i mitt flöde, och jag tänkte att den kunde vara nåt för humortråden.
Meme med text om Chuck Norris födsel och nazisternas kapitulation, humoristisk jämförelse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tyvärr visar det sig när jag faktakollar, att Chuck inte alls föddes den 6:e maj 1945. Det är alltså fake news :(
 
  • Gilla
Lilak
  • Laddar…
Han har ju räddat jorden okänt antal gånger :D
 
Försökte få igång en motorsåg på arbetet. Men den ville inte starta. Försökte plocka upp bränsleslangen från tanken men hittade den inte så jag tömde tanken. Sedan hittade jag bränsleslangen
Brusten bränsleslang från en motorsåg ligger på en röd arbetsyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Shiraz
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
FYI,
Detta är Mathias K-rapporter som ej hunnit behandlas.
Förstärkning på personalsidan pågår här på kränkthetsdepartementet, vi räknar med att vid årets slut eller kvartal 1 nästa år vara ikapp.
[bild]
:crysmile:
Det finns folk från länsstyrelsen som kan anställas för uppgiften men det finns en risk att dom kryssar lite som de själva behagar i rapporterna.
 
1 123abc skrev:
Det finns folk från länsstyrelsen som kan anställas för uppgiften men det finns en risk att dom kryssar lite som de själva behagar i rapporterna.
Jobbigt om de kryssar fel, då måste Mathias skicka in en till anmälan mot behandlingen av anmälan :crysmile:
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
… en anmälan mot behandlingen av anmälan
Blir det en avanmälan då?
 
Mikael_L
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Den här bilden dök upp i mitt flöde, och jag tänkte att den kunde vara nåt för humortråden.
[bild]

Tyvärr visar det sig när jag faktakollar, att Chuck inte alls föddes den 6:e maj 1945. Det är alltså fake news :(
Kanske inte humor egentligen. Men hur många tror ni nu håller på och sprider denna information.

Jag väntar nu bara på att jag snart kommer få höra det av någon IRL.
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Kanske inte humor egentligen. Men hur många tror ni nu håller på och sprider denna information. Jag väntar nu bara på att jag snart kommer få höra det av någon IRL.
Chuck Norris, född som Carlos Ray Norris den 10 mars 1940 i Ryan, Oklahoma!
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Kanske inte humor egentligen. Men hur många tror ni nu håller på och sprider denna information.

Jag väntar nu bara på att jag snart kommer få höra det av någon IRL.
Jag är rädd att vi är ett lager ironi djupare än jag hänger med i... :dizzy:
 
Mikael_L
Som jag skrev, inte humor egentligen. Mest bara tragiskt - alla osanningar som löper runt på sociala medier på nätet.
 
Jo, det håller jag med om.
Men just osanningar om Chuck Norris anser jag spelar i en annan (lite ofarligare) kategori.
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Som jag skrev, inte humor egentligen. Mest bara tragiskt - alla osanningar som löper runt på sociala medier på nätet.
Spädbarn i brun mössa med överraskat uttryck, textmeddelande om ateism.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 7 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jag tror inte på dig ...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.